Δευτέρα 19 Μαΐου 2014

Δήλωση εκλεγέντα Δημάρχου Δήμου Πύλης κ. Κώστα Μαράβα .

Δήλωση εκλεγέντα Δημάρχου Δήμου Πύλης κ. Κώστα Μαράβα
 
Οι πολίτες του Δήμου Πύλης έκριναν, ψήφισαν, αποφάσισαν να φέρουν τον ΑΝΘΡΩΠΟ στο επίκεντρο, μακριά από παραγοντισμούς και εξαρτήσεις .
Καμία δύναμη , κανένας εξωγενής παράγοντας δεν μπορεί να αντισταθεί στην ειλικρινή βούληση του λαού .
Ευχαριστώ από τα βάθη της καρδίας μου τις συνδημότισσες και τους συνδημότες που μας τίμησαν με τη ψήφο τους αναδεικνύοντας τον συνδυασμό ΠΡΩΤΑ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ νικητή από την πρώτη Κυριακή .
Είναι μια μεγάλη νίκη για όλους μας , αλλά πρώτα απ’ όλα για τον Δήμο Πύλης ο οποίος πλέον γυρίζει σελίδα , με σχέδιο , αποφασιστικότητα και ελπίδα .
Δεσμεύομαι στην υλοποίηση του προγράμματός μας .
Δεσμεύομαι σε μια συλλογική και δημοκρατική λειτουργία του Δήμου Πύλης .
Δεσμεύομαι ότι θα είμαι Δήμαρχος όλων των Δημοτών.
Χωρίς κλειστές πόρτες , χωρίς αποκλεισμούς με τον πολίτη κυρίαρχο και όχι κυριαρχούμενο .
Ευχαριστώ τους υποψηφίους δημοτικούς και τοπικούς συμβούλους για τον δυνατό και τίμιο αγώνα που έδωσαν .
Ευχαριστώ όλους όσοι συνέβαλαν στη μεγαλειώδη νίκη μας .
Ευχαριστώ την οικογένειά μου για τη στήριξή της .
Σας ευχαριστώ όλους που μου δώσατε τη δύναμη να κάνω το όνειρο πραγματικότητα .
Το δικό σας όνειρο το οποίο υπόσχομαι ότι δεν θα διαψεύσω .
Από αύριο εγώ και οι συνεργάτες μου σηκώνουμε τα μανίκια και πιάνουμε δουλειά για να κάνουμε ότι υποσχεθήκαμε πράξεις .
 
 
Κώστας Μαράβας
Επικεφαλής Συνδυασμού Πρώτα ο Άνθρωπος
Εκλεγείς Δήμαρχος Δήμου Πύλης .
 
 
Από :Trikalavoice .

Δεν υπάρχουν σχόλια: