Επιβεβαιώνονται οι πληροφορίες για αναστολή των έργων – Μοναδικό θετικό μήνυμα η αναζήτηση δανειοθαλάμων .
Οι πληροφορίες της ΕΡΕΥΝΑ για την αναστολή των εργασιών στον Ε65 επιβεβαιώνονται από τις εξελίξεις.
Η αναστολή των εργασιών κατασκευής του οδικού άξονα Ε-65 είναι πια γεγονός. Σύμφωνα με πληροφορίες, οι εργολάβοι του Ε-65 ζητούν εναγωνίως τους τελευταίους μήνες ένα ραντεβού με τον υπουργό υποδομών κ. Δημήτρη Ρέππα ο οποίος αρνείται τη συνάντηση γεγονός που αποδίδεται στην αδυναμία του, (προφανώς λόγω της οικονομικής συγκυρίας), να δεσμευτεί για το χρονοδιάγραμμα της χρηματοδότησης του έργου.
Η αναστολή των εργασιών διευρύνει τις οικονομικές και κοινωνικές επιπτώσεις της κρίσης στη Δυτική Θεσσαλία, μιας και ο οικονομικές κύκλος που είχε αναπτυχθεί με βάση αυτή, κλείνει απότομα. Για παράδειγμα, εκατοντάδες εργαζόμενοι μένουν χωρίς ανεργία χωρίς να διαφαίνονται στον ορίζοντα προοπτικές απασχόλησης.
Άλλωστε και ο περιφερειάρχης Θεσσαλίας κατά την πρόσφατη επίσκεψή του, στα εργοτάξια του αυτοκινητόδρομου Ε-65, στην Ράξα είχε αναφερθεί στην προστιθέμενη αξία του Ε65, λέγοντας πως «είναι το έργο εκείνο το οποίο βγάζει από την απομόνωση την Δυτική Θεσσαλία και είναι ένας αυτοκινητόδρομος αναπτυξιακός για όλη τη Θεσσαλία».
Όπως τόνισε «μας ενδιαφέρει αυτός ο αυτοκινητόδρομος, διότι το 80% των τμημάτων του είναι μέσα στη Θεσσαλία και το 40% μέσα στα Τρίκαλα. Ο Ε-65 είναι για εμάς πρώτη διεκδίκηση, θα θέσω το θέμα στον Υπουργό τον κ. Ρέππα, προκειμένου να βρεθεί μια λύση όσον αφορά το οικονομικό.
Μέσα από το διάλογο πιστεύω ότι μπορεί να βρεθεί λύση προκειμένου το έργο να συνεχιστεί και να μπορέσει να ολοκληρωθεί μέσα σε σύντομο χρονικό διάστημα». Παράλληλα, χαρακτήρισε τον αυτοκινητόδρομο προστιθέμενη αξία που πρέπει να διεκδικηθεί, λέγοντας «πρέπει να τον διεκδικήσουμε μέχρι να δοθεί στην κυκλοφορία».
Ζητούν αδρανή υλικά .
Μέσα σ’ όλες αυτές τις αρνητικές εξελίξεις υπάρχει και μία η οποία μάλλον δείχνει τη διάθεση της κοινοπραξίας των κατασκευαστριών εταιριών να μην εγκαταλείψουν οριστικά το έργο. Παρότι δρομολογήθηκαν, λοιπόν, οι τελευταίες εξελίξεις, υπήρξε και συζητήθηκε στο δημοτικό συμβούλιο του δήμου Τρικκαίων, αίτημα της κοινοπραξίας για τη διάθεση έκτασης μεταξύ του Μεγάλου Κεφαλοβρύσου και των Αγίων Αποστόλων για αδρανή υλικά τα οποία θα χρησιμοποιηθούν για την κατασκευή του έργου. Σύμφωνα με εκτιμήσεις για να αναζητούν δανειοθαλάμους οι εκπρόσωποι της εταιρίας, προφανώς δεν σκοπεύουν να εγκαταλείψουν το έργο.
Η ΕΡΕΥΝΑ
Παρασκευή 4 Μαρτίου 2011
Πέμπτη 3 Μαρτίου 2011
Μάρτης - γδάρτης .
Ο Μάρτης έγινε “γδάρτης” .
Από χθες, το πρωί, η Περιφερειακή Ενότητα Τρικάλων βρίσκεται σε επιφυλακή, καθώς χιόνισε συνέχεια στα ορεινά, ενώ λόγω της συνεχόμενης βροχόπτωσης οι αρμόδιες υπηρεσίες ήταν σε ετοιμότητα για να αντιμετωπίσουν, το ενδεχόμενο ακόμα μιας υπερχείλισης του Πηνειού.
Οκτώ μηχανήματα της Περιφερειακής Ενότητας Τρικάλων και 10 της ΔΕΣΕ προχώρησαν στον καθαρισμό του επαρχιακού και ορεινού δικτύου, ενώ το χιόνι σε πολλά σημεία έφθασε τους 25 πόντους.
«Υπάρχει χιονόπτωση στα ορεινά ακόμη και σε περιοχές με 300 μέτρα υψόμετρο, κάτι που θα συνεχιστεί μέχρι και την Παρασκευή. Οι οδηγοί πρέπει να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί και να έχουν αντιολισθητικές αλυσίδες. Ανησυχία υπάρχει και για το ύψος του νερού λόγω της έντονης βροχόπτωσης και βρισκόμαστε σε επιφυλακή για νέες πλημμύρες», δήλωσε ο Αντιπεριφερειάρχης Τρικάλων, κ. Χρήστος Μιχαλάκης.
Όσον αφορά στην πρόγνωση του καιρού για τις επόμενες ημέρες, από την Παρασκευή θα υπάρχουν αραιές νεφώσεις στα βορειοανατολικά της χώρας και πυκνότερες στην υπόλοιπη Ελλάδα. Στα πεδινά θα παρατηρηθούν τοπικές βροχοπτώσεις και στις ορεινές περιοχές αντίστοιχα παροδικές χιονοπτώσεις, που θα σταματήσουν το Σάββατο. Οι άνεμοι θα είναι ανατολικοί 4 με 6 μποφόρ στη Δυτική Ελλάδα, ενώ στην ανατολική πλευρά της χώρας θα πνέουν με την ίδια ισχύ αλλά από βόρεια. Στο Αιγαίο μπορεί να φτάσουν και τα 7 μποφόρ, αλλά θα εξασθενήσουν το απόγευμα του Σαββάτου. Στις περισσότερες περιοχές ο υδράργυρος θα βρεθεί σε μονοψήφιο αριθμό βαθμών Κελσίου την Παρασκευή, για να ανέβει λίγο ψηλότερα το Σάββατο. Ωστόσο, την Κυριακή θα υπάρχει νέα επιδείνωση του καιρού, με πυκνότερες νεφώσεις και σποραδικές βροχές κυρίως στη Δυτική Ελλάδα. Το μεσημέρι μάλιστα θα σημειωθεί περαιτέρω επιδείνωση, με καταιγίδες στα δυτικά και τα νότια. Οι χιονοπτώσεις στους ορεινούς όγκους της χώρας θα επαναληφθούν και θα επεκταθούν και σε περιοχές με χαμηλότερο υψόμετρο όσο προχωράει η νύχτα, ενώ την Καθαρά Δευτέρα θα επικρατήσουν χαμηλές θερμοκρασίας στη βόρεια και κεντρική Ελλάδα όπου θα πέσει χιόνι τόσο στα ορεινά όσο και σε πεδινές περιοχές.
Προσοχή στις μετακινήσεις
Εν τω μεταξύ, η Γενική Γραμματεία Πολιτικής Προστασίας (ΓΓΠΠ) εφιστά την προσοχή των πολιτών κατά το διήμερο αυτό και τους συστήνει να προβούν στις παρακάτω ενέργειες:
•·Να ελέγξουν τις υδρορροές των κατοικιών τους (οροφές, μπαλκόνια, βεράντες κλπ) και να βεβαιωθούν για την ομαλή λειτουργία τους.
•·Να αποφύγουν τις άσκοπες μετακινήσεις τους στις ανωτέρω περιοχές.
•·Να αποφεύγουν να διασχίζουν χείμαρρους και ρέματα πεζή ή με το αυτοκίνητο τους.
•·Να ενημερώνονται κατά τακτά χρονικά διαστήματα για την πρόβλεψη του καιρού από τα ΜΜΕ.
Πρωινός Λόγος Τρικάλων .
«Τίτλοι τέλους» για την Τρικαλινή εφημερίδα «Τρικαλινά Νέα» .
Η οικονομική κρίση που έπληξε και τα ΜΜΕ, οδηγεί πλέον σε «λουκέτα» ακόμη και εφημερίδες με ιστορία δεκαετιών όπως αυτή των «Τρικαλινών Νέων».

Σήμερα 47 χρόνια μετά σήμερα 3 Μαρτίου και με αριθμό φύλλου 14.009, η εφημερίδα κατέβασε «ρολά» και με κεντρικό τίτλο «Όσα πήρε ο Ληθαίος»…
Trikalanews.
Τετάρτη 2 Μαρτίου 2011
Επιχείρησης απεγκλωβισμού οχήματος . . . . . .
Επιχείρησης απεγκλωβισμού οχήματος που αποκλείστηκε στα χιόνια στη Μεσοχώρα Τρικάλων .
Επιχείρηση απεγκλωβισμού επιβατικού οχήματος που βρίσκεται μεταξύ Στουρναραίϊκων και Μεσοχώρας, διατάχτηκε πριν από λίγο από τον Περιφερειάρχη Θεσσαλίας Κώστα Αγοραστό.
Σύμφωνα με τις πληροφορίες του trikalanews.gr δεν υπήρχε στην περιοχή διαθέσιμο όχημα ιδιώτη για τον απεγκλωβισμό και κλήθηκαν δύο υπάλληλοι της Περιφερειακής Ενότητας Τρικάλων να κινηθούν με οχήματα προς την περιοχή όπου υπάρχει χιονόπτωση.
Trikalanews.
Επιχείρηση απεγκλωβισμού επιβατικού οχήματος που βρίσκεται μεταξύ Στουρναραίϊκων και Μεσοχώρας, διατάχτηκε πριν από λίγο από τον Περιφερειάρχη Θεσσαλίας Κώστα Αγοραστό.
Σύμφωνα με τις πληροφορίες του trikalanews.gr δεν υπήρχε στην περιοχή διαθέσιμο όχημα ιδιώτη για τον απεγκλωβισμό και κλήθηκαν δύο υπάλληλοι της Περιφερειακής Ενότητας Τρικάλων να κινηθούν με οχήματα προς την περιοχή όπου υπάρχει χιονόπτωση.
Trikalanews.
Εξαφανίζονται τα μετρητά . . . . . . . .
Εξαφανίζονται τα μετρητά τους επόμενους μήνες...
Η εξαφάνιση των μετρητών θα είναι το μεγαλύτερο δράμα που θα ζήσουμε τους επόμενους μήνες. Η διαδικασία εξαφάνισης των μετρητών είναι η εξέλιξη που αρχίζει τώρα, καθώς η "εσωτερική υποτίμηση" που ζήτησαν οι εταίροι μετατρέπεται σε "εσωτερική πτώχευση" δηλαδή η χώρα δεν θα πληρώνει τις υποχρεώσεις της στο εσωτερικό, για να μπορέσει να πληρώσει τις υποχρεώσεις της στους ξένους δανειστές..
Υπάρχουν τρείς αιτίες για τις οποίες τα μετρητά θα εξαφανισθούν απο την αγορά και...έτσι θα φτάσουμε στον απόλυτο πάτο της ύφεσης μέσα στους επόμενους μήνες. 0ι αιτίες είναι :
Πρώτον το δημοσίο δεν έχει ούτε ένα ευρώ για να πληρώσει τους προμηθευτές του και αν γίνει κανένα "αστείο" με την πέμπτη δόση του δανείου των 110 δισ ευρώ, δεν θα έχει ούτε για να πληρώσει τους μισθούς. Θα συνεχίσει φυσικά να πληρώνει τους ξένους πιστωτές (τόκους και χρεωλύσια) αλλά δεν θα πληρώνει τις εγχώριες υποχρεώσεις του. Ήδη ψηφίστηκε νόμος που δίνει το δικαίωμα στο δημόσιο να πληρώνει με ομόλογα - οπότε καταλαβαίνετε τι έχει να γίνει.
Ο δεύτερος λόγος είναι οτι η Ευρωπαική Κεντρική Τράπεζα ζήτησε απο τις ελληνικές τράπεζες να της παραδώσουν εντός του Απριλίου πρόγραμμα αποπληρωμής των δανείων 95 δισ ευρώ που έχουν πάρει μέσω εγγυήσεων και ομολόγων. Οι τράπεζες θα πρέπει κάθε μήνα να επιστρέφουν τα συμφωνημένα ποσά στην ΕΚΤ και αυτό φυσικά θα περιορίσει τη ρευστότητα τους ασφυκτικά. Με λίγα λόγια οι τράπεζες δεν θα δώσουν φέτος καθόλου δάνεια και μάλιστα θα περιορίσουν τα δάνεια που ήδη έχουν χορηγήσει. Όποιο δάνειο λήγει δεν θα ανανεώνεται.
Υπάρχουν τρείς αιτίες για τις οποίες τα μετρητά θα εξαφανισθούν απο την αγορά και...έτσι θα φτάσουμε στον απόλυτο πάτο της ύφεσης μέσα στους επόμενους μήνες. 0ι αιτίες είναι :
Πρώτον το δημοσίο δεν έχει ούτε ένα ευρώ για να πληρώσει τους προμηθευτές του και αν γίνει κανένα "αστείο" με την πέμπτη δόση του δανείου των 110 δισ ευρώ, δεν θα έχει ούτε για να πληρώσει τους μισθούς. Θα συνεχίσει φυσικά να πληρώνει τους ξένους πιστωτές (τόκους και χρεωλύσια) αλλά δεν θα πληρώνει τις εγχώριες υποχρεώσεις του. Ήδη ψηφίστηκε νόμος που δίνει το δικαίωμα στο δημόσιο να πληρώνει με ομόλογα - οπότε καταλαβαίνετε τι έχει να γίνει.
Ο δεύτερος λόγος είναι οτι η Ευρωπαική Κεντρική Τράπεζα ζήτησε απο τις ελληνικές τράπεζες να της παραδώσουν εντός του Απριλίου πρόγραμμα αποπληρωμής των δανείων 95 δισ ευρώ που έχουν πάρει μέσω εγγυήσεων και ομολόγων. Οι τράπεζες θα πρέπει κάθε μήνα να επιστρέφουν τα συμφωνημένα ποσά στην ΕΚΤ και αυτό φυσικά θα περιορίσει τη ρευστότητα τους ασφυκτικά. Με λίγα λόγια οι τράπεζες δεν θα δώσουν φέτος καθόλου δάνεια και μάλιστα θα περιορίσουν τα δάνεια που ήδη έχουν χορηγήσει. Όποιο δάνειο λήγει δεν θα ανανεώνεται.
Τρίτον, η αγορά λειτουργεί μόνο με επιταγές και μάλιστα μεταχρονολογημένες μεγάλης διάρκειας. Οι επιχειρήσεις έχουν δυσκολία εξεύρεσης μετρητών για να πληρώσουν τους μισθούς και τις άλλες υποχρεώσεις τους. Συνεπώς θα αρχίσουν να καθυστερούν τις πληρωμές των υπαλλήλων τους και των προμηθευτών τους. Η διακράτηση μετρητών θα γίνει το "εθνικό σπορ" για όλες τις επιχειρήσεις αλλά και τους καταναλωτές, οι οποίοι θα διακόψουν εντελώς την κατανάλωση εκτός των πολύ αναγκαίων προιόντων και υπηρεσιών.
Εξαιτίας της εξαφάνισης των μετρητών θα μπούμε σε μια "φούσκα χρέους" όπου ο ένας θα χρωστάει στον άλλον και θα ξεσπάσει νέο κύμα διαδοχικών πτωχεύσεων.Οι αποφάσεις των ευρωπαίων ηγετών τον Μάρτιο, δεν μπορούν να ανατρέψουν αυτή την κατάσταση ακόμη και αν είναι ευνοικές για την ελληνική υπόθεση. Και αυτό διότι η ρευστότητα δεν απελευθερώνεται άμεσα, αλλά σταδιακά στα επόμενα χρόνια. Παράλληλα, τα χρήματα με τα οποία τροφοδοτείται η ρευστότητα είναι και πάλι δανεικά, συνεπώς κάθε ένεση ρευστότητας σήμερα δημιουργεί νεός χρέος.Τα μόνα μετρητά που θα μπούν στην ελληνική οικονομία φέτος θα είναι τα τουριστικά έσοδα και τα έσοδα απο τις εξαγωγές. Αυτά ασφαλώς θα περιορίσουν την ασφυξία, αλλά επαρκούν; Αμφίβολο.
Η έλλειψη μετρητών θα είναι η θρυαλίδα για την κοινωνική έκρηξη διότι οδηγεί αυτόματα απο την φτώχεια στην πείνα μεγάλο μέρος της κοινωνίας. Και τότε θα αρχίσουν οι πολιτικές εξελίξεις..
http://eleftheriskepsii.blogspot.com/
Εξαιτίας της εξαφάνισης των μετρητών θα μπούμε σε μια "φούσκα χρέους" όπου ο ένας θα χρωστάει στον άλλον και θα ξεσπάσει νέο κύμα διαδοχικών πτωχεύσεων.Οι αποφάσεις των ευρωπαίων ηγετών τον Μάρτιο, δεν μπορούν να ανατρέψουν αυτή την κατάσταση ακόμη και αν είναι ευνοικές για την ελληνική υπόθεση. Και αυτό διότι η ρευστότητα δεν απελευθερώνεται άμεσα, αλλά σταδιακά στα επόμενα χρόνια. Παράλληλα, τα χρήματα με τα οποία τροφοδοτείται η ρευστότητα είναι και πάλι δανεικά, συνεπώς κάθε ένεση ρευστότητας σήμερα δημιουργεί νεός χρέος.Τα μόνα μετρητά που θα μπούν στην ελληνική οικονομία φέτος θα είναι τα τουριστικά έσοδα και τα έσοδα απο τις εξαγωγές. Αυτά ασφαλώς θα περιορίσουν την ασφυξία, αλλά επαρκούν; Αμφίβολο.
Η έλλειψη μετρητών θα είναι η θρυαλίδα για την κοινωνική έκρηξη διότι οδηγεί αυτόματα απο την φτώχεια στην πείνα μεγάλο μέρος της κοινωνίας. Και τότε θα αρχίσουν οι πολιτικές εξελίξεις..
http://eleftheriskepsii.blogspot.com/
Αναρτήθηκε από ΑΕΤΟΣ των ΤΖΟΥΜΕΡΚΩΝ .
Χιονιάς στα ορεινά των Τρικάλων και επιφυλακή για τα ποτάμια στα πεδινά .
Ένα δύσκολο 6ήμερο, περιμένει την Περιφερειακή Ενότητα Τρικάλων, όσον αφορά το Τμήμα της Πολιτικής Προστασίας . 
Οι προβλέψεις των Μετεωρολόγων, την θέτουν σε επιφυλακή και τα μηχανήματα που βρίσκονται στον ορεινό όγκο του Νομού, λόγω της χιονόπτωσης, προσπαθούν να αντιμετωπίσουν την κατάσταση, ενώ επανήλθε η ανησυχία λόγω της συνεχιζόμενης βροχόπτωσης όσον αφορά τυχόν νέα πλημμυρικά φαινόμενα από υπερχειλίσεις ποταμών.
«Υπάρχει χιονόπτωση στα ορεινά ακόμη και σε περιοχές με 300 μέτρα υψόμετρο, κάτι που θα συνεχιστεί μέχρι και την Παρασκευή. Οι οδηγοί πρέπει να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί και να έχουν αντιολισθητικές αλυσίδες. Ανησυχία υπάρχει και για το ύψος του νερού λόγω της έντονης βροχόπτωσης και βρισκόμαστε σε επιφυλακή για νέες πλημμύρες», ανέφερε χαρακτηριστικά ο Αντιπεριφερειάρχης Τρικάλων Χρήστος Μιχαλάκης.
Trikalanews .
Δεν «ξεπαγώνουν» τα έργα .
Το ΣτΕ ζητάει από το υπουργείο Υποδομών πρόταση για μέτρα προσωρινής στήριξης της σήραγγας . Έως τώρα η Ολομέλεια του Ανωτάτου Ακυρωτικού Δικαστηρίου έχει ακυρώσει τρεις φορές την εκτροπή του Αχελώου κατά τα έτη 1994, 2000 και 2005.
Η Ολομέλεια του Συμβουλίου της Επικρατείας δεν έκανε δεκτό το αίτημα του υπουργείου Υποδομών να ανασταλεί το «πάγωμα» των έργων εκτροπής του Αχελώου ποταμού στον θεσσαλικό κάμπο. Αντίθετα, η Ολομέλεια του Ανωτάτου Ακυρωτικού Δικαστηρίου (πρόεδρος ο Π. Πικραμμένος και εισηγήτρια η σύμβουλος Επικρατείας Αικατερίνη Σακελλαροπούλου) ζήτησε από το υπουργείο Υποδομών μέσα σε έναν μήνα να υποδείξει τα αναγκαία εκείνα μέτρα προσωρινής υποστήριξης της σήραγγας και αντλήσεως των υδάτων.
Ειδικότερα, τον Φεβρουάριο του 2010 η Ολομέλεια του ΣτΕ «πάγωσε» προσωρινά γι ακόμη μία φορά τα έργα εκτροπής του ποταμού Αχελώου και σταμάτησε τη λειτουργία όσων έργων έχουν ολοκληρωθεί. Υπενθυμίζεται, ότι έως τώρα η Ολομέλεια του Ανωτάτου Ακυρωτικού Δικαστηρίου έχει ακυρώσει τρεις φορές την εκτροπή του Αχελώου κατά τα έτη 1994, 2000 και 2005. Οι σύμβουλοι Επικρατείας θα ασχοληθούν και πάλι με την εκτροπή του Αχελώου, αφού λάβουν τις απαντήσεις από τους Ευρωπαίους συναδέλφους τους στα 14 ερωτήματα, που έστειλαν τον Οκτώβριο του 2009 στο Δικαστήριο των Ευρωπαϊκών Κοινοτήτων (ΔΕΚ).
Το περασμένο έτος η Ολομέλεια του Τμήματος Αναστολών του ΣτΕ, υπό τον πρόεδρό της Π. Πικραμμένο, έκανε δεκτή την αίτηση της WWF - Ελλάς (Παγκόσμιο Ταμείο για τη Φύση), παρά το γεγονός ότι υπέρ της συνέχισης των έργων είχαν ταχθεί το δημόσιο, οι Νομαρχιακές Αυτοδιοικήσεις Λάρισας και Μαγνησίας, οι τοπικές Ενώσεις Δήμων και Κοινοτήτων των νομών Τρικάλων, Λάρισας και Καρδίτσας και η ΔΕΗ. Η WWF - Ελλάς ζητούσε να σταματήσουν προσωρινά τα έργα αποπεράτωσης της εκτροπής του Αχελώου και ειδικά του φράγματος της Συκιάς, η σήραγγα εκτροπής και τα υδροηλεκτρικά έργα της ΔΕΗ. Οι σύμβουλοι Επικρατείας το περασμένο έτος είχαν κρίνει ότι μεγάλο τμήμα των έργων της εκτροπής είναι ακόμη ανεκτέλεστο, «η δε συνέχιση των εργασιών και η τυχόν λειτουργία των κατασκευασθέντων επιμέρους έργων θα επιφέρει περαιτέρω επιδείνωση του φυσικού περιβάλλοντος, δηλαδή περαιτέρω αλλοίωση της μορφής του τοπίου, κλονισμό του ποταμίου και των παραποταμίων οικοσυστημάτων του Αχελώου και επιβάρυνση του υδατικού δυναμικού του ποταμού και κατάκλυση μεγάλου μέρους του οικισμού της Μεσοχώρας». Επιδείνωση, η οποία δεν θα μπορεί να επανορθωθεί σε περίπτωση που μετά τις απαντήσεις του ΔΕΚ το Συμβούλιο της Επικρατείας κρίνει παράνομη τη συνέχιση των έργων. Το υπουργείο Υποδομών, ωστόσο, επανήλθε στο θέμα με νέα αίτησή του. Σημειώνεται ότι αρχικά είχε κατατεθεί κοινή αίτηση των υπουργείων Υποδομών και Περιβάλλοντος, αλλά στη συνέχεια υποβλήθηκε παραίτηση από την αίτηση αυτή και επαναλήφθηκε με το ίδιο περιεχόμενο μόνο από το υπουργείο Υποδομών. Αντίστοιχη αίτηση κατέθεσαν και οι νομαρχιακές αυτοδιοικήσεις πέριξ της εκτροπής του Αχελώου. Με τις αιτήσεις τους το υπουργείο και οι φορείς ζητούσαν να ανασταλεί η υπ' αριθμ. 141/2010 απόφαση της Ολομέλειας του ΣτΕ που «πάγωσε» την εκτροπή. Ζητούσαν την ανάκληση προκειμένου να επιτραπεί η πραγματοποίηση εργασιών για την αποτροπή κινδύνου κατάρρευσης της σήραγγας του Αχελώου μήκους 17.415 μέτρων.
Ειδικότερα, το υπουργείο Υποδομών υποστήριξε ότι πρέπει επειγόντως να επιτραπεί η λήψη μέτρων προς αποτροπή του άμεσου κινδύνου κατάρρευσης της σήραγγας, διότι, εάν μετά την ολοκλήρωση της δικαστικής διαδικασίας τελικώς επιτραπεί η χρήση της, θα απαιτηθεί πολύ μεγαλύτερο κόστος ολοκλήρωσης των αναγκαίων εργασιών, λόγω της ανάγκης εκτέλεσης νέων εκσκαφών και απομάκρυνσης των υλικών, που θα έχουν καταπέσει στη σήραγγα.
Μάλιστα, το υπουργείο προς ενίσχυση των ισχυρισμών του προσκόμισε εκθέσεις διεθνών εμπειρογνωμόνων και περιβαλλοντολόγων. Κατόπιν αυτών, οι σύμβουλοι Επικρατείας έκριναν ότι «η αίτηση ανάκλησης μπορεί να γίνει δεκτή μόνο κατά το μέρος που συνίσταται στη λήψη μέτρων αναγκαίων για την προσωρινή, έως τη λήξη της εκκρεμοδικίας, ευστάθεια της σήραγγας».
ΕΡΕΥΝΑ.
Η Ολομέλεια του Συμβουλίου της Επικρατείας δεν έκανε δεκτό το αίτημα του υπουργείου Υποδομών να ανασταλεί το «πάγωμα» των έργων εκτροπής του Αχελώου ποταμού στον θεσσαλικό κάμπο. Αντίθετα, η Ολομέλεια του Ανωτάτου Ακυρωτικού Δικαστηρίου (πρόεδρος ο Π. Πικραμμένος και εισηγήτρια η σύμβουλος Επικρατείας Αικατερίνη Σακελλαροπούλου) ζήτησε από το υπουργείο Υποδομών μέσα σε έναν μήνα να υποδείξει τα αναγκαία εκείνα μέτρα προσωρινής υποστήριξης της σήραγγας και αντλήσεως των υδάτων.
Ειδικότερα, τον Φεβρουάριο του 2010 η Ολομέλεια του ΣτΕ «πάγωσε» προσωρινά γι ακόμη μία φορά τα έργα εκτροπής του ποταμού Αχελώου και σταμάτησε τη λειτουργία όσων έργων έχουν ολοκληρωθεί. Υπενθυμίζεται, ότι έως τώρα η Ολομέλεια του Ανωτάτου Ακυρωτικού Δικαστηρίου έχει ακυρώσει τρεις φορές την εκτροπή του Αχελώου κατά τα έτη 1994, 2000 και 2005. Οι σύμβουλοι Επικρατείας θα ασχοληθούν και πάλι με την εκτροπή του Αχελώου, αφού λάβουν τις απαντήσεις από τους Ευρωπαίους συναδέλφους τους στα 14 ερωτήματα, που έστειλαν τον Οκτώβριο του 2009 στο Δικαστήριο των Ευρωπαϊκών Κοινοτήτων (ΔΕΚ).
Το περασμένο έτος η Ολομέλεια του Τμήματος Αναστολών του ΣτΕ, υπό τον πρόεδρό της Π. Πικραμμένο, έκανε δεκτή την αίτηση της WWF - Ελλάς (Παγκόσμιο Ταμείο για τη Φύση), παρά το γεγονός ότι υπέρ της συνέχισης των έργων είχαν ταχθεί το δημόσιο, οι Νομαρχιακές Αυτοδιοικήσεις Λάρισας και Μαγνησίας, οι τοπικές Ενώσεις Δήμων και Κοινοτήτων των νομών Τρικάλων, Λάρισας και Καρδίτσας και η ΔΕΗ. Η WWF - Ελλάς ζητούσε να σταματήσουν προσωρινά τα έργα αποπεράτωσης της εκτροπής του Αχελώου και ειδικά του φράγματος της Συκιάς, η σήραγγα εκτροπής και τα υδροηλεκτρικά έργα της ΔΕΗ. Οι σύμβουλοι Επικρατείας το περασμένο έτος είχαν κρίνει ότι μεγάλο τμήμα των έργων της εκτροπής είναι ακόμη ανεκτέλεστο, «η δε συνέχιση των εργασιών και η τυχόν λειτουργία των κατασκευασθέντων επιμέρους έργων θα επιφέρει περαιτέρω επιδείνωση του φυσικού περιβάλλοντος, δηλαδή περαιτέρω αλλοίωση της μορφής του τοπίου, κλονισμό του ποταμίου και των παραποταμίων οικοσυστημάτων του Αχελώου και επιβάρυνση του υδατικού δυναμικού του ποταμού και κατάκλυση μεγάλου μέρους του οικισμού της Μεσοχώρας». Επιδείνωση, η οποία δεν θα μπορεί να επανορθωθεί σε περίπτωση που μετά τις απαντήσεις του ΔΕΚ το Συμβούλιο της Επικρατείας κρίνει παράνομη τη συνέχιση των έργων. Το υπουργείο Υποδομών, ωστόσο, επανήλθε στο θέμα με νέα αίτησή του. Σημειώνεται ότι αρχικά είχε κατατεθεί κοινή αίτηση των υπουργείων Υποδομών και Περιβάλλοντος, αλλά στη συνέχεια υποβλήθηκε παραίτηση από την αίτηση αυτή και επαναλήφθηκε με το ίδιο περιεχόμενο μόνο από το υπουργείο Υποδομών. Αντίστοιχη αίτηση κατέθεσαν και οι νομαρχιακές αυτοδιοικήσεις πέριξ της εκτροπής του Αχελώου. Με τις αιτήσεις τους το υπουργείο και οι φορείς ζητούσαν να ανασταλεί η υπ' αριθμ. 141/2010 απόφαση της Ολομέλειας του ΣτΕ που «πάγωσε» την εκτροπή. Ζητούσαν την ανάκληση προκειμένου να επιτραπεί η πραγματοποίηση εργασιών για την αποτροπή κινδύνου κατάρρευσης της σήραγγας του Αχελώου μήκους 17.415 μέτρων.
Ειδικότερα, το υπουργείο Υποδομών υποστήριξε ότι πρέπει επειγόντως να επιτραπεί η λήψη μέτρων προς αποτροπή του άμεσου κινδύνου κατάρρευσης της σήραγγας, διότι, εάν μετά την ολοκλήρωση της δικαστικής διαδικασίας τελικώς επιτραπεί η χρήση της, θα απαιτηθεί πολύ μεγαλύτερο κόστος ολοκλήρωσης των αναγκαίων εργασιών, λόγω της ανάγκης εκτέλεσης νέων εκσκαφών και απομάκρυνσης των υλικών, που θα έχουν καταπέσει στη σήραγγα.
Μάλιστα, το υπουργείο προς ενίσχυση των ισχυρισμών του προσκόμισε εκθέσεις διεθνών εμπειρογνωμόνων και περιβαλλοντολόγων. Κατόπιν αυτών, οι σύμβουλοι Επικρατείας έκριναν ότι «η αίτηση ανάκλησης μπορεί να γίνει δεκτή μόνο κατά το μέρος που συνίσταται στη λήψη μέτρων αναγκαίων για την προσωρινή, έως τη λήξη της εκκρεμοδικίας, ευστάθεια της σήραγγας».
ΕΡΕΥΝΑ.
Ντε και καλά . . . . . . .
Συγκαλεί την ΠΑΣΕ για Αχελώο ο Αγοραστός .
Συνάντηση το ταχύτερο δυνατό με τους συναρμόδιους υπουργούς Περιβάλλοντος κα Τίνα Μπιρμπίλη και Υποδομών κ. Δημήτρη Ρέππα ζητεί ο Περιφερειάρχης Θεσσαλίας κ. Κώστας Αγοραστός μετά την αρνητική απάντηση του Συμβουλίου της Επικρατείας
...στην αίτηση ανάκλησης που είχε κατατεθεί στις 22 Σεπτεμβρίου 2010 ώστε να αρθεί η απόφαση 141/2010 και να συνεχιστούν τα έργα επένδυσης στη σήραγγα εκτροπής του Αχελώου.
Πληροφορηθείς την απόφαση, ο κ. Κώστας Αγοραστός δήλωσε σε έκτακτη συνέντευξη τύπου ότι «πρόκειται αναμφίβολα για μια ακόμη αρνητική εξέλιξη. Με την απόφαση αυτή επανέρχονται στο προσκήνιο τα προβλήματα που δημιουργεί στο μείζον αυτό έργο για τη Θεσσαλία η κυβερνητική διγλωσσία. Για τις εξελίξεις θα ενημερώσω το Περιφερειακό Συμβούλιο στη συνεδρίασή του την Τετάρτη 2 Μαρτίου, ενώ τις επόμενες μέρες συγκαλώ την Πανθεσσαλική Συντονιστική Επιτροπή (ΠΑΣΕ) για να προγραμματίσουμε τις περαιτέρω ενέργειες μας. Θέλω με την ευκαιρία να τονίσω για ακόμη μια φορά ότι ο Αχελώος είναι καθοριστικής σημασίας έργο για την επιβίωση της Θεσσαλίας». e-enimerosi.
Τρίτη 1 Μαρτίου 2011
Πολύ συζήτηση για το τίποτα τελικά με τον Καλλικράτη .
Κάτι (δεν) γίνεται με τον Καλλικράτη .
Κάθε αρχή και δύσκολη, λένε, αλλά για ο Καλλικράτης μετράει ήδη δύο μήνες, χωρίς να έχει μπει, αυτό που απλοϊκά προσδιορίζεται «μια σειρά» στους περισσότερους δήμους.
Δεν είναι μόνο οι νέες δημοτικές αρχές που αναζητούν το δικό τους βηματισμό στους νέους διευρυμένους δήμους. Δεν είναι που παλινωδούν μεταξύ παρόντος και παρελθόντος, λόγω των υπέρογκων χρεών που τους άφησαν… προίκα οι προκάτοχοί τους, είναι και η εντύπωση που τείνει να παγιωθεί στους πολίτες ότι «πολύ συζήτηση για το τίποτα τελικά με τον Καλλικράτη».
Όλα αυτά αποδεικνύουν το προφανές… Την έλλειψη αξιόπιστων δεδομένων, μελετών, επιχειρησιακής συγκρότησης για τη μετάβαση στο νέο σχήμα της αυτοδιοίκησης. Η επίσπευσή του μπορεί να καταλήξει απλά στην εκτόνωση της φόρτισης της κοινωνίας από την κρίση, με την ψευδαίσθηση ότι «κάτι γίνεται».
Μόνο αυτό το «κάτι» γίνεται στη θεωρία και όχι στην πράξη που είναι και το ζητούμενο.
Και το χειρότερο! Μια πιθανή αποτυχία του ενδέχεται να απογοητεύσει και τελικά να «βάλει ταφόπλακα» στον ίδιο τον Καλλικράτη προβλήθηκε ως βασική συνιστώσα της δημοκρατικής διοικητικής ανασυγκρότησης που έχει ανάγκη η χώρα. Γιατί, ο Καλλικράτης μπορεί να αποτελέσει τον καταλύτη σε ευρύτερες ανατροπές που απαιτούνται για την επανεκκίνηση της χώρας (αποκέντρωση, άμεση δημοκρατία, δημοκρατικός αναπτυξιακός προγραμματισμός κλπ).
Δυστυχώς, για μία ακόμη φορά αποδείχθηκε ότι μία πολύ σοβαρή υπόθεση, όπως είναι η διοικητική αναδιοργάνωση, αφήνεται στην τύχη της με τις νέες δημοτικές αρχές να επωμίζονται το βάρος της έγκαιρης υλοποίησής της. Ένα βάρος που μοιάζει ασήκωτο για τις αδύνατες πλάτες τους...
Η ΕΡΕΥΝΑ
Κάθε αρχή και δύσκολη, λένε, αλλά για ο Καλλικράτης μετράει ήδη δύο μήνες, χωρίς να έχει μπει, αυτό που απλοϊκά προσδιορίζεται «μια σειρά» στους περισσότερους δήμους.
Δεν είναι μόνο οι νέες δημοτικές αρχές που αναζητούν το δικό τους βηματισμό στους νέους διευρυμένους δήμους. Δεν είναι που παλινωδούν μεταξύ παρόντος και παρελθόντος, λόγω των υπέρογκων χρεών που τους άφησαν… προίκα οι προκάτοχοί τους, είναι και η εντύπωση που τείνει να παγιωθεί στους πολίτες ότι «πολύ συζήτηση για το τίποτα τελικά με τον Καλλικράτη».
Όλα αυτά αποδεικνύουν το προφανές… Την έλλειψη αξιόπιστων δεδομένων, μελετών, επιχειρησιακής συγκρότησης για τη μετάβαση στο νέο σχήμα της αυτοδιοίκησης. Η επίσπευσή του μπορεί να καταλήξει απλά στην εκτόνωση της φόρτισης της κοινωνίας από την κρίση, με την ψευδαίσθηση ότι «κάτι γίνεται».
Μόνο αυτό το «κάτι» γίνεται στη θεωρία και όχι στην πράξη που είναι και το ζητούμενο.
Και το χειρότερο! Μια πιθανή αποτυχία του ενδέχεται να απογοητεύσει και τελικά να «βάλει ταφόπλακα» στον ίδιο τον Καλλικράτη προβλήθηκε ως βασική συνιστώσα της δημοκρατικής διοικητικής ανασυγκρότησης που έχει ανάγκη η χώρα. Γιατί, ο Καλλικράτης μπορεί να αποτελέσει τον καταλύτη σε ευρύτερες ανατροπές που απαιτούνται για την επανεκκίνηση της χώρας (αποκέντρωση, άμεση δημοκρατία, δημοκρατικός αναπτυξιακός προγραμματισμός κλπ).
Δυστυχώς, για μία ακόμη φορά αποδείχθηκε ότι μία πολύ σοβαρή υπόθεση, όπως είναι η διοικητική αναδιοργάνωση, αφήνεται στην τύχη της με τις νέες δημοτικές αρχές να επωμίζονται το βάρος της έγκαιρης υλοποίησής της. Ένα βάρος που μοιάζει ασήκωτο για τις αδύνατες πλάτες τους...
Η ΕΡΕΥΝΑ
ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ - ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ . Γιατί είμαστε νόμιμοι έτσι και αλλιώς. . . . . .
Πως περνάμε από τα διόδια μετά την δημοσίευση της τροπολογίας σε ΦΕΚ; Διαβάστε το εξαιρετικά ενημερωτικό και τεκμηριωμένο από νομικής άποψης.

ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ - ΠΩΣ ΠΕΡΝΑΜΕ;
Δηλώνουμε στον υπάλληλο ότι «δεν μπορούμε να πληρώσουμε» δίνοντας τον αριθμό κυκλοφορίας του οχήματός μας. Ζητάμε να εκδοθεί απόδειξη με πίστωση και να ανοίξουν την μπάρα.
Αν καθυστερούν προειδοποιούμε ότι:
α) αν δεν ανοίξουν αμέσως την μπάρα καταστρατηγούν το συνταγματικό μας δικαίωμα για ελεύθερη μετακίνηση και διαπράττουν το ποινικό αδίκημα της παράνομης κατακράτησης.
β) αν δεν εκδώσουν την απόδειξη διαπράττουν το φορολογικό αδίκημα της άρνησης εκδόσεως επί πιστώσει φορολογικού στοιχείου.
γ) αν αρνηθούν να ανοίξουν διαπράττουν και το αδίκημα της πρόκλησης για εκτέλεση παράνομης πράξης.
Εάν καθυστερεί το άνοιγμα της μπάρας και διαπιστώσουμε ότι δεν...υπάρχει τροχαία ανοίγουμε την μπάρα με απλή ώθηση προς τα εμπρός και συνεχίζουμε την πορεία μας.
Εάν καθυστερεί το άνοιγμα της μπάρας και υπάρχει τροχαία τότε ζητάμε την συνδρομή του αστυνομικού ώστε να κοπεί πιστωτικό και να ανοίξει η μπάρα.
Αν μας ζητηθεί να συμπληρώσουμε έντυπο αδυναμίας πληρωμής πριν από την υπογραφή μας γράφουμε: «Με επιφύλαξη της νομιμότητας καταβολής του τέλους».
Σε περίπτωση που ο τροχονόμος δηλώσει αναρμόδιος ή αρνούνται να μας ανοίξουν την μπάρα καλούμε την αστυνομία στο 100 και ζητάμε να συλληφθεί ο ταμίας και ο υπεύθυνος των διοδίων και να οδηγηθούν στη δικαιοσύνη με την αυτόφορη διαδικασία για παράνομη κατακράτηση.
Τι άλλαξε στον ΚΟΚ;
Στον κώδικα οδικής κυκλοφορίας προστέθηκε η εξής παράγραφος:
«Απαγορεύεται η κυκλοφορία οχημάτων σε αυτοκινητοδρόμους, οδούς ταχείας κυκλοφορίας, σήραγγες και γέφυρες που διακρίνονται με ειδικές πινακίδες σήμανσης χωρίς την καταβολή διοδίου τέλους, όταν και όπου προβλέπεται η καταβολή αυτή. Για την καταβολή του διοδίου τέλους είναι υπόχρεοι εις ολόκληρον ο κύριος και ο οδηγός του οχήματος. Η βεβαίωση της παράβασης γίνεται από τα αρμόδια αστυνομικά όργανα που τη διαπιστώνουν αυτοπροσώπως».
Μπορεί ο παραχωρησιούχος να βεβαιώσει την τροχαία παράβαση ή να μου επιβάλλει πρόστιμο;
Μπορεί ο παραχωρησιούχος να διαβιβάσει στην τροχαία ποιοι δεν πλήρωσαν και να κοπεί κλήση;
Όχι, ο παραχωρησιούχος είναι ιδιωτική εταιρία και δεν μπορεί να βεβαιώσει τροχαία παράβαση ούτε μπορεί να επιβάλει πρόστιμο. Ρητά προβλέπεται από την τελευταία διάταξη του νόμου, ότι πρόστιμο επιβάλει μόνο ο τροχονόμος και μάλιστα όταν διαπιστώσει την παράβαση αυτοπροσώπως.
Ποιά είναι τα αρμόδια αστυνομικά όργανα;
Αρμόδια να βεβαιώσει παραβάσεις του ΚΟΚ είναι η τροχαία.
Μπορεί να με σταματήσει μετά τα διόδια τροχονόμος και να μου ζητήσει απόδειξη ότι πλήρωσα;
Δεν υπάρχει κάποια διάταξη που να μας υποχρεώνει να κρατάμε τις αποδείξεις. Εξάλλου αν έχουμε περάσει με ΤΕΟ-pass ή με e-pass δεν θα έχουμε απόδειξη. Επίσης η βεβαίωση της παράβασης πρέπει να γίνει «αυτοπροσώπως», δηλαδή να μας δει ο ίδιος ο τροχονόμος να μην πληρώνουμε.
Μπορεί ο τροχονόμος να μου κόψει κλήση στηριζόμενος σε μαρτυρία άλλου ότι δεν πλήρωσα;
Όχι, ο τροχονόμος μπορεί να βεβαιώσει την παράβαση μόνο αν έχει διαπιστώσει ο ίδιος «αυτοπροσώπως» να μην πληρώνουμε.
Μπορεί να βεβαιωθεί η τροχαία παράβαση από τις κάμερες που υπάρχουν στα διόδια;
Όχι, διότι οι κάμερες που ο παραχωρησιούχος έχει τοποθετήσει, είναι παράνομες, έχουν τοποθετηθεί χωρίς άδεια της Αρχής προστασίας προσωπικών δεδομένων και ως εκ τούτου, τα προϊόντα τους αποτελούν παράνομα αποδεικτικά μέσα, που απαγορεύεται να χρησιμοποιηθούν για οποιαδήποτε νόμιμη ενέργεια. Επιπλέον η διάταξη λέει ότι ο τροχονόμος το διαπιστώνει «αυτοπροσώπως» και όχι μέσω της χρήσης τεχνικών μέσων.
Μπορεί ο παραχωρησιούχος να αρνηθεί να μας επιτρέψει να χρησιμοποιήσουμε την οδό;
Όχι, δεν μπορεί να μας απαγορεύσει να χρησιμοποιήσουμε την υποδομή ακόμα κι αν δεν έχουμε χρήματα να πληρώσουμε.
Έχω δικαίωμα να χρησιμοποιήσω την οδό χωρίς να πληρώσω εκείνη τη στιγμή;
Ναι, έχουμε το δικαίωμα να πληρώσουμε αργότερα. Συγκεκριμένα ο Ν. 3535 (Κύρωση Σύμβασης Παραχώρησης άρθρο 3ο, παρ.2 ΦΕΚ 41Α 23/2/2007) αναφέρει: «Ο υπόχρεος δικαιούται να καταβάλει το οφειλόμενο τέλος, χωρίς άλλη επιβάρυνση, εντός της προθεσμίας των δεκαπέντε ημερών από την έκδοση της βεβαιώσεως του Παραχωρησιούχου με τον τρόπο που θα υποδείξει ο τελευταίος».
Μπορεί ο παραχωρησιούχος να αρνηθεί να μας κόψει επί πιστώσει απόδειξη αν για οποιοδήποτε λόγο δεν πληρώσουμε;
Όχι, πρέπει να μας κόψει επί πιστώσει απόδειξη. Αν δεν κόψει απόδειξη διαπράττει το φορολογικό αδίκημα της άρνησης έκδοσης επί πιστώσει φορολογικού στοιχείου. Καταγγελία του φορολογικού αδικήματος μπορούμε να κάνουμε στη ΣΔΟΕ καλώντας το 1517.

Δίνουμε τα στοιχεία μας;
Όχι, δεν είμαστε υποχρεωμένοι να δώσουμε τα στοιχεία μας. Αν υποχρεωθούμε να τα δώσουμε για να ξεμπερδέψουμε καλό είναι να δώσουμε τα κανονικά μας στοιχεία γιατί σε περίπτωση που η υπόθεσή μας δικαστεί θα είναι εις βάρος μας να έχουμε δώσει ψευδή στοιχεία.
Υπογράφουμε;
Όχι, δεν είμαστε υποχρεωμένοι να υπογράψουμε κανένα έγγραφο. Αν συμπληρώσουμε έντυπο αδυναμίας πληρωμής, υπογράφουμε, πριν όμως από την υπογραφή μας, γράφουμε: «Με επιφύλαξη της νομιμότητας καταβολής του τέλους».
Αν δεν υπάρχει τροχαία μπορώ να σπρώξω την μπάρα όπως και πριν;
Ναι.
Αν είμαι απρόσεκτος και με δει ο τροχονόμος να μην πληρώνω τι μπορεί να μου συμβεί;
Το πρόστιμο είναι 200 ευρώ και είναι στην κρίση του τροχονόμου το αν θα αφαιρέσει τις πινακίδες, την άδεια και το δίπλωμα για 20 ημέρες.
Αν ο τροχονόμος με γράψει ενώ έχω ακολουθήσει τις οδηγίες τι γίνεται;
Με αντίγραφο της επί πιστώσει απόδειξης καταθέτουμε αναφορά στον διοικητή του τμήματος της τροχαίας για κατάχρηση εξουσίας και παράβαση καθήκοντος, με την ένδειξη «Κοινοποίηση στον Υπουργό Προστασίας του Πολίτη» και ζητάμε την ακύρωση της κλήσης και την επιστροφή πινακίδων, άδειας και διπλώματος.
Τι θα συμβεί αν μου στείλουν ειδοποίηση να πληρώσω;
Αν το έγγραφο μας το επιδίδουν με δικαστικό επιμελητή τότε απευθυνόμαστε σε δικηγόρο, αν δεν έχουμε τηλεφωνούμε στα μέλη των επιτροπών αγώνα για να μας συστήσουν κάποιο δικηγόρο μέλος των επιτροπών αγώνα. Αν το έγγραφο μας το στέλνουν με ταχυδρομείο μπορούμε να το στείλουμε για ανακύκλωση.
Που μπορώ να απευθυνθώ για διευκρινήσεις ή για βοήθεια;Ηλεκτρονικά στο e-mail epitropes2010@gmail.com ή καλώντας στα τηλέφωνα των μελών του πανελλαδικού συντονιστικού των επιτροπών αγώνα κατοίκων, πολιτών και εργαζομένων ενάντια στα διόδια που είναι αναρτημένα στο site oxidiodia και epitropesdiodiastop
πηγή apneagr
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)