Πέμπτη, 23 Σεπτεμβρίου 2010

Και η Γκρόπα που είναι ; ; ;

Βαρύτητα στα οδικά έργα .
Οι οδικές εκκρεμότητες στο νομό Τρικάλων ολοκληρώνονται ή θα ολοκληρωθούν πολύ σύντομα δήλωσε ο νομάρχης κ. Ηλίας Βλαχογιάννης .
Βαρύτητα στα οδικά έργα έδωσε και συνεχίζει να δίνει η νομαρχιακή αυτοδιοίκηση Τρικάλων. Στόχος αυτής της προσπάθειας είναι να ξεπεραστούν κάθε είδους προβλήματα που προέκυπταν στο οδικό δίκτυο και το κυριότερο να εξασφαλιστεί η ασφαλής οδική μετακίνηση των πολιτών. Οι εκκρεμότητες από πλευράς οδικών έργων στο νομό Τρικάλων ολοκληρώνονται ή θα ολοκληρωθούν σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα. Αυτό εξάλλου δήλωσε ο νομάρχης Τρικάλων κ. Ηλίας Βλαχογιάννης μετά από ερωτήσεις δημοσιογράφων. Συνοπτικά, ο κ. Βλαχογιάννης τόνισε ότι για το νομό Τρικάλων σε διάστημα 1 έως 2 χρόνων θα έχουν ολοκληρωθεί όλες οι οδικές εκκρεμότητες. Στην παρούσα φάση βρίσκονται σε εκκρεμότητα διάφορα οδικά έργα, καθώς στην πορεία εκτέλεσής τους προέκυψαν σημαντικά προβλήματα. Μεταξύ αυτών η Εθνική οδός Τρικάλων – Λάρισας, η γέφυρα Κουτσουχέρου στα όρια με το νομό Λάρισας, ο ανισόπεδος κόμβος του Ζάρκου, η εργολαβία -σκούπα ε.ο. Τρικάλων – Καλαμπάκας, η συντήρηση του δρόμου από Μουργκάνι μέχρι όρια νομού Γρεβενών, η ε.ο. Τρικάλων – Καρδίτσας και ο δρόμος Τρίκαλα – Άρτα από τη Γέφυρα Αλεξίου (Αρματωλικό). Έργα που εκκρεμούν Αναφορικά με την εθνική οδό Τρικάλων – Λάρισας α΄ τμήμα (Μεγαλοχώρι – Κλοκοτός, προϋπολογισμού 40.000.000 ευρώ) και το β΄ τμήμα παράκαμψη Φαρκαδόνας (13.000.000 ευρώ), όπως σημείωσε ο νομάρχης οδεύουν προς επαναδημοπράτηση. Επίσης, υπάρχουν εκκρεμότητες με τις δύο γέφυρες, Κουτσόχερου (5.000.000 ευρώ) και του ανισόπεδου κόμβου Ζάρκου (4.000.000 ευρώ). Τα έργα ήταν ενταγμένα στο Γ’ ΚΠΣ και μεταφέρθηκαν, ως «γέφυρα» στο ΕΣΠΑ, με εξασφαλισμένη πίστωση. Η καθυστέρηση οφείλεται στο γεγονός ότι δεν κηρύχθηκαν έγκαιρα έκπτωτοι οι ανάδοχοι, κάτι που ζητούσε η νομαρχία. Με τη δημοπράτηση και την εγκατάσταση του αναδόχου σε έξι μήνες (από την εγκατάσταση αναδόχου) προβλέπεται η ολοκλήρωση τους, γιατί έχουν προχωρήσει αρκετά. Όσον αφορά την εργολαβία -σκούπα ε.ο. Τρικάλων – Καλαμπάκας αυτή είναι προϋπολογισμού 5.500.000 ευρώ. Θα περιλαμβάνει τα 500 μέτρα που υπολείπονται μέχρι την είσοδο της Καλαμπάκας, τους παράλληλους δρόμους και τη διαμόρφωση του ισόπεδου κόμβου στη Θεόπετρα. Σύμφωνα με το νομάρχη το Φεβρουάριο θα εκδικαστεί η τιμή των απαλλοτριώσεων, καθώς προσέφυγαν οι κάτοικοι του δ.δ. Βασιλικής, όπως και ο δήμος κατά της Νομαρχίας. Κι αφού καθοριστεί η τιμή μονάδος για τις αποζημιώσεις εκτιμάται ότι κι αυτή η εκκρεμότητα θα έχει λήξει σ’ ένα εξάμηνο. Επίσης, εκκρεμότητα υπάρχει και με την οδό Τρίκαλα – Πύλη. Το πρώτο τμήμα (24.000.000 ευρώ) θα ενταχθεί σύντομα (βρίσκεται στην α’ φάση και ήδη η προκήρυξη «τρέχει», καθώς υποβλήθηκε η μελέτη) και θα περιλαμβάνει ένα δρόμο 12 χιλιόμετρα περίπου, μια νέα χάραξη, από τον Καραβόπορο έως την Λυγαριά. Για την ε.ο. Τρικάλων – Καρδίτσας ο κ. Βλαχογιάννης εκτιμά ότι θα τον εξαγγείλει ο υφυπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων κ. Ι. Μαγκριώτης στην επικείμενη επίσκεψη που θα κάνει στα Τρίκαλα.
Τέλος 550.000 ευρώ θα διατεθούν για συντήρηση του δρόμου από Μουργκάνι μέχρι όρια νομού Γρεβενών ενώ για το δρόμο Τρίκαλα – Άρτα από τη γέφυρα Αλεξίου (Αρματωλικό) εντάχθηκε στο τομεακό πρόγραμμα του ΥΠΕΧΩΔΕ.
Η ΕΡΕΥΝΑ . Του ΘΑΝΑΣΗ ΤΣΑΓΓΑΡΑ .

Δεν υπάρχουν σχόλια: