Πέμπτη, 26 Νοεμβρίου 2009

Πρόβλημα με τη μία έξοδο του Ε-65 για τα Τρίκαλα .

Ένα έργο λένε να κάνουνε και αυτό μισό και με τα χίλια ζόρια .
Πρόβλημα με τη μία έξοδο του Ε-65 για τα Τρίκαλα .
Επιβλέποντες μηχανικοί ενημέρωσαν χθες τα μέλη της διαπαραταξιακής επιτροπής του δήμου Τρικκαίων .
Για τον αυτοκινητόδρομο Ε-65 ενημερώθηκαν χθες τα μέλη της διαπαραταξιακής επιτροπής του δήμου Τρικκαίων. Οι επικεφαλής των παρατάξεων ενημερώθηκαν για τα σχέδια του δρόμου από δύο επιβλέποντες μηχανικούς της ΕΓΝΑΤΙΑ Α.Ε., που είναι η εταιρία που έχει αναλάβει την κατασκευή του αυτοκινητόδρομου. Η ανάγκη ενημέρωσης προέκυψε από προηγούμενη συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου Τρικάλων, όπου κάτοικοι της οδού Πατουλιάς παρέστησαν, εκφράζοντας φόβους για τον κυκλοφοριακό φόρτο με τον οποίο θα επιβαρυνθεί η περιοχή. Ομοίως επιχειρηματίες της Πατουλιάς είχαν εκφράσει φόβους για τον τρόπο πρόσβασης στις επιχειρήσεις τους. Σε εκείνη τη συνεδρίαση ο δήμαρχος είχε τονίσει ότι εκπρόσωποι της κατασκευάστριας εταιρίας επρόκειτο να ενημερώσουν τους συμβούλους. Αυτό έγινε χθες, οπότε στη συνάντηση, πέραν του δημάρχου Τρικκαίων κ. Μιχάλη Ταμήλου παραβρέθηκαν, ο αντιδήμαρχος κ. Στ. Σακκάς, οι δημοτικοί σύμβουλοι κ. Θ. Τσιάρας, Θ. Βαβύλης, Γ. Καΐκης, Ζ. Γκουγκουστάμος και Α. Κολότσιος καθώς και ο πρώην γενικός διευθυντής του Δήμου κ. Κ. Κατσαρός. Την σχετική ενημέρωση επί της μελέτης έκαναν οι εκπρόσωποι της Εγνατίας Α.Ε. κ.κ. Πέγιος και Καμτζίδης οι οποίοι και παρουσίασαν αναλυτικά την πορεία από όπου θα διέρχεται ο αυτοκινητόδρομος ταχείας κυκλοφορίας καθώς επίσης και τους ανισόπεδους κόμβους από όπου θα διέρχονται οι επαρχιακοί οδοί της περιοχής μας.
Μία είσοδο .
Το βασικότερο πρόβλημα που διαπίστωσαν οι εκπρόσωποι του δήμου είναι ότι θα υπάρχει μόνο μία έξοδος στον αυτοκινητόδρομο για την πόλη των Τρικάλων, η οποία θα βρίσκεται στην παράκαμψη Μεγαλοχωρίου. Αυτό θα δημιουργεί σαφώς προβλήματα και σε εκείνον που θα κατευθύνεται στα Τρίκαλα από την Αθήνα, διότι θα είναι υποχρεωμένος να φτάσει μέχρι την παράκαμψη Μεγαλοχωρίου για να εισέλθει στα Τρίκαλα. Αντίστοιχα, μεγαλύτερη απόσταση θα είναι υποχρεωμένος να διανύσει, για παράδειγμα και εκείνος που θέλει να μεταβεί στα Ιωάννινα ή διαμένει στην περιοχή του σταθμού και θέλει να μεταβεί στην Αθήνα.
Αυτούς τους προβληματισμούς τους εξέθεσαν στους επιβλέποντες μηχανικούς χθες τα μέλη της διαπαραταξιακής επιτροπής. Λύση, όμως δεν φαίνεται να υπάρχει, διότι στη μέση μπαίνει το κέρδος. Τι σημαίνει αυτό; Ότι η κατασκευάστρια εταιρία, που έχει αναλάβει τα δικαιώματα του αυτοκινητόδρομου από το ελληνικό δημόσιο, εάν γίνει και δεύτερη έξοδος για Τρίκαλα, τότε δεν μπορεί να εγκαταστήσει και άλλα διόδια πέραν των προβλεπομένων, οπότε θα χάσει χρήματα. Επομένως, ακόμη και η άποψη που εξέφρασε, μετά το πέρας της ενημέρωσης, ο δήμαρχος Τρικκαίων κ. Μιχάλης Ταμήλος ότι «εάν χρειαστεί θα βάλουμε μπροστά τα στήθη μας για να κατασκευαστεί και δεύτερη έξοδος» μάλλον δεν θα έχει αποτέλεσμα, διότι πρόκειται για το κέρδος μίας μεγάλης εταιρίας. Πέραν αυτού, δεδομένου ότι ο αυτοκινητόδρομος έχει ήδη σχεδιαστεί και οι εκπρόσωποι της πολιτικής ηγεσίας του δήμου Τρικκαίων δεν φρόντισαν να παρακολουθήσουν από την αρχή την πορεία του έργου, οι όποιες αλλαγές πλέον δύσκολα θα γίνουν δεκτές.
Πάντως, συγκεκριμένες αποφάσεις δεν ελήφθησαν στην χθεσινή σύσκεψη. Αντιθέτως, συμφωνήθηκε αφενός το θέμα να συζητηθεί σε προσεχή συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου και αφετέρου το θέμα της κατασκευής της δεύτερης εισόδου-εξόδου να τεθεί στην ηγεσία του Υπουργείου Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής (πρώην ΥΠΕΧΩΔΕ) καθώς και στην κυβέρνηση προκειμένου να υπάρξει επίλυση του προβλήματος.
Τέλος, για το θέμα της Πατουλιάς οι μελετητές υποστήριξαν ότι δεν θα υπάρξει πρόβλημα, ούτε πρόσβασης στις επιχειρήσεις, ούτε κυκλοφοριακού φόρτου στην περιοχή.
Γιά να δούμε . Θα γίνει καμιά φορά και κάτι σωστό σε αυτό τον τόπο ;

Δεν υπάρχουν σχόλια: