Τετάρτη, 25 Αυγούστου 2010

Ε - 65 . Μαύρα τα μαντάτα .

Δεν μπορούν να σηκώσουν ένα νέο Αχελώο…
…Ούτε το ΠΑΣΟΚ, ούτε πολύ περισσότερο η Θεσσαλία .
Έχει δίκιο ο Γιάννης Κολλάτος ο οποίος αρθρογράφησε χθες στο ΒΗΜΑ για τον Ε65.
«Η κρίση ρευστότητας στο Ελληνικό Δημόσιο αλλά και στο τραπεζικό σύστημα είναι πολύ πιθανόν να αποβεί ολέθρια για τα μεγάλα συγχρηματοδοτούμενα έργα στα οποία στηρίζει η περιφέρεια την ανάπτυξή της και την έξοδο από την οδική απομόνωση. Οι τελευταίες εξελίξεις σε όλα τα συγχρηματοδοτούμενα έργα, όπως ο Ε-65, η Ιόνια οδός, ο αυτοκινητόδρομος Τρίπολης- Καλαμάτας και ο άξονας της Βόρειας Κρήτης, καταδεικνύουν ότι οι τράπεζες επιθυμούν είτε να απεγκλωβιστούν από τις συμβάσεις που υπέγραψαν με το Δημόσιο είτε να επαναδιαπραγματευτούν με πιο ευνοϊκούς όρους, καθώς διαπιστώνουν ότι λόγω της οικονομικής κρίσης θα έχουν μειωμένα έσοδα από την είσπραξη των διοδίων...». Επίσης, έχει δίκιο όταν βάζει τη διάσταση των πιθανών επιπτώσεων που μπορεί να έχει η αλλαγή της βόρειας χάραξης του έργου, εντός των Γρεβενών με την ενδεχόμενη περιβαλλοντική εμπλοκή και νέες διενέξεις μεταξύ της υπουργού Περιβάλλοντος κυρίας Τίνας Μπιρμπίλη και του υπουργού Υποδομών κ. Δημητρίου Ρέππα. Έχει δίκιο που εφιστά τον κίνδυνο αυτή η εμπλοκή να εξελιχθεί αναλόγως με εκείνη των ίδιων υπουργών για τον Αχελώο. Και επειδή, το δις εξαμαρτείν ουκ ανδρός σοφού, αλλά ουκ και κυβέρνησης που θέλει να παραμείνει στην κυβέρνηση, τα περιθώρια χειρισμών στενεύουν επικίνδυνα… Κακά τα ψέματα. Ούτε το ΠΑΣΟΚ, αλλά ούτε και η Θεσσαλία μπορούν να σηκώσουν ένα νέο… Αχελώο. Ο αρμόδιος υπουργός κ. Ρέππας και ο υφυπουργός του, κ. Γιώργος Μαγκριώτης παρείχαν διαβεβαιώσεις στους θεσσαλούς βουλευτές ότι κίνδυνος για τη συνέχιση του έργου δεν υφίσταται και ότι θα υπάρξει παράταση ενός έτους για την καταβολή της πρώτης δόσης προς την κοινοπραξία. Οι υπουργικές διαβεβαιώσεις είναι αρκετές, αρκεί βέβαια να παραμείνουν οι εταιρίες στα εργοτάξια…
Η ΕΡΕΥΝΑ . Του Λάζαρου Μάμαλη

Δεν υπάρχουν σχόλια: