Παρασκευή 6 Ιανουαρίου 2012

Υπογράφηκε η σύμβαση από γέφυρα Καραβόπορου έως Λυγαριά .

Υπογράφηκε χθες παρουσία του περιφερειάρχη Θεσσαλίας κ. Αγοραστού στο κατάστημα της Περιφερειακής Ενότητας Τρικάλων .


Για την κυκλοφοριακή εξυπηρέτηση της νέας εθνικής οδού θα κατασκευαστούν τρεις ισόπεδοι κόμβοι (Δροσερού, Παραποτάμου και Λυγαριάς) .
Η σύμβαση ενός ακόμα σημαντικού έργου για το νομό μας υπογράφηκε χθες στο κατάστημα της Περιφερειακής Ενότητας Τρικάλων.

Συγκεκριμένα, υπογράφηκε από τον Περιφερειάρχη Θεσσαλίας κ. Κώστα Αγοραστό η σύμβαση για την κατασκευή του έργου «Βελτίωση οδού Τρικάλων – Πύλης (τμήμα από γέφυρα Καραβόπορου έως Λυγαριά)». Το έργο είναι προϋπολογισμού 20.787.000 ευρώ χρηματοδοτείται από το Ε.Σ.Π.Α. και σύμφωνα με την προσφερθείσα έκπτωση (45,84%) η συνολική δαπάνη του θα είναι ποσού 11.859.553,36 ευρώ (Εργασίες και Φ.Π.Α.). Κατά την υπογραφή της σύμβασης παρευρέθησαν οι αντιπεριφερειάρχες κ.κ. Χρήστος Μιχαλάκης, και Ευθύμης Ρετζιάς, οι περιφερειακοί σύμβουλοι κ.κ. Μπάρδας, Τσίγκας, Αργυροπούλου και Γακόπουλος, ο γεν. διευθυντής της Περιφέρειας κ. Κώστας Μέγας, ο διευθυντής Τεχνικών Έργων της Περιφέρειας κ. Σπύρος Πετρίδης και ο νόμιμος εκπρόσωπος της αναδόχου Εργοληπτικής Επιχείρησης «ΚΟΚΚΙΝΟΣ Α.Τ.Ε.Ε.» κ. Κωνσταντίνος Κόκκινος.
Το έργο .

Η υπογραφείσα σύμβαση αφορά την πλήρη κατασκευή του νέου οδικού τμήματος της Ε.Ο. Τρικάλων – Άρτας, από τη Γέφυρα Καραβόπορου έως τη Λυγαριά, μήκους 9,50 km, με την εκτέλεση εργασιών Χωματουργικών και Τεχνικών Έργων, Οδοστρωσίας, Ασφαλτικών, Σήμανσης – Ασφάλισης και Ηλεκτροφωτισμού - Σηματοδότησης. Αναλυτικά, στο πλαίσιο του έργου αυτού προβλέπεται η κατασκευή κύριας αρτηρίας μήκους 9,50 km, με 4 λωρίδες κυκλοφορίας, δύο ανά κατεύθυνση, η κατασκευή συνδετήριας οδού της παλαιάς Εθνικής Οδού με τη νέα χάραξη μήκους 1,10 km περίπου, η κατασκευή παράπλευρου δικτύου δεξιά κατά τη φορά χιλιομέτρησης μήκους 2,60 km (περιοχή γεωργικής εκμετάλλευσης) και η κατασκευή παράπλευρου δικτύου αριστερά κατά τη φορά χιλιομέτρησης μήκους 1,40 km (περιοχή εμπορικών και βιομηχανικών δραστηριοτήτων). Για την κυκλοφοριακή εξυπηρέτηση της νέας εθνικής οδού θα κατασκευαστούν τρεις ισόπεδοι κόμβοι (Δροσερού, Παραποτάμου και Λυγαριάς) και θα αναμορφωθεί ο ισόπεδος κόμβος Γόμφων (μορφής σταυρού). Η προθεσμία περαίωσης του έργου είναι 36 μήνες.
Οι απαιτούμενες απαλλοτριώσεις συνολικής έκτασης 362.712,67m2 έχουν κηρυχθεί από τον Σεπτέμβριο του 2010 και αναμένεται η εκδίκαση για προσδιορισμό προσωρινής τιμής από το Μονομελές Πρωτοδικείο Τρικάλων. Τις επόμενες ημέρες θα γίνει η κήρυξη απαλλοτρίωσης έκτασης 11.463,00 m2 που απαιτείται για την κατασκευή του κόμβου Δροσερού.
Δηλώσεις .

Σε δηλώσεις του ο κ. Αγοραστός ανέφερε πως έχουν ήδη ξεκινήσει οι απαλλοτριώσεις, η χρηματοδότηση είναι εξασφαλισμένη από το ΕΣΠΑ, και αισιοδοξούμε ότι το έργο θα ολοκληρωθεί νωρίτερα από την συμβατική προθεσμία περαίωσης που είναι 36 μήνες. Είναι ένα αναγκαίο έργο η διεκδίκηση του οποίου ξεκίνησε από την πρώην Νομαρχία, που εκπόνησε τη μελέτη και ενισχύθηκε από την κοινωνική και πολιτική πίεση που υπήρχε από φορείς και υπηρεσίες για να μπορέσει τελικά να ενταχθεί το έργο, κατέληξε ο ίδιος .
ΕΡΕΥΝΑ .

Πέμπτη 5 Ιανουαρίου 2012

Σε ετοιμότητα τα συνεργεία στα Τρίκαλα για την νέα χιονόπτωση .

Σε ετοιμότητα βρίσκεται ο μηχανισμός της Περιφερειακής Ενότητας Τρικάλων ενόψει της επιδείνωσης του καιρού που αναμένεται από αύριο ημέρα των Θεοφανίων.
Οπως ανέφερε ο προιστάμενος του τμήματος Πολιτικής Προστασίας, Χρ. Χούνος στο νομό μας, σύμφωνα με έκακτο δελτίο πρόγνωσης ακραίων καιρικών φαινομένων, αναμένονται σφοδρές βροχοπτώσεις στα πεδινά, χιονοπτώσεις στα ορεινά αλλά και σε περιοχές με χαμηλότερο υψόμετρο, ενώ σημαντική θα είναι η πτώση της θερμοκρασίας, με αποτέλεσμα να σημειωθούν παγετοί.
Ηδη και σήμερα 5 μηχανήματα της Περιφερειακής Ενότητας Τρικάλων έριξαν αλάτι για την αντιμετώπιση του παγετού σε διάφορα ανήλια σημεία του εθνικού και επαρχιακού οδικού δικτύου στα ορεινά.
Πάντως όσοι θελήσετε να αναβείτε αυτό το τριήμερο στα ορεινά θια πρέπει να είστε εφοδιασμένοι με εντιολισθητικές αλυσίδες . Σύμφωνα με τις προβλέψεις της ΕΜΥ και της Γενικής Γραμματείας Πολιτικής Προστασίας, αναμένεται επιδείνωση των καιρικών φαινομένων με χιονοπτώσεις και παγετό σε ορεινές και ημιορεινές περιοχές, βροχές στα πεδινά και ισχυρούς ανέμους.
Για το λόγο αυτό ο περιφερειάρχης Θεσσαλίας κ. Κώστας Αγοραστός έθεσε τις υπηρεσίες των Περιφερειακών Ενοτήτων σε πλήρη ετοιμότητα, σύμφωνα με το σχετικό σχέδιο αντιμετώπισης εκτάκτων αναγκών, προκειμένου να αντιμετωπιστούν έγκαιρα τα όποια προβλήματα δημιουργηθούν.
H Περιφέρεια Θεσσαλίας εφιστά την προσοχή στους οδηγούς και υπενθυμίζει ότι θα πρέπει να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί και να διαθέτουν απαραιτήτως αντιολισθητικές αλυσίδες στα οχήματά τους.Συμβουλές της Τροχαίας σε οδηγούς και πεζούς είναι διαθέσιμες στο site: www.hellenicpolice.gr .

Οδοιπορικό σε Μετέωρα, Πίνδο .

Tο γνωστό ντοκιμαντέρ του Τρικαλινού σκηνοθέτη Βασίλη Λουλέ «Μετέωρα – Πίνδος : Οδοιπορικό» , θα προβάλλει εκ νέου η ΕΤ-1 την ερχόμενη Κυριακή 8 Ιανουαρίου (10.30 . Ένα οδοιπορικό στον ορεινό όγκο του νομού Τρικάλων , στα Μετέωρα, τη Νότια Πίνδο , τον Αχελώο και τα Χάσια στο οποίο αποκαλύπτονται στον θεατή σπάνιες εικόνες και όψεις μιας γεωγραφικής περιοχής .
https://www.youtube.com/watch?v=yKfcvNbd17w

Internet για τα χωριά μας .

Σχετικά με το θέμα που αναφέρουν τα παιδιά του Τρυποφράχτη - Internet στα χωριά μας - παραθέτω ένα άρθρο παρακάτω το οποίο ως έναν βαθμό μας εξηγεί ότι μπορούμε να κατεβάσουμε και να κάνουμε την δουλειά μας την παραπάνω υπηρεσία , από δορυφόρο . Μάλιστα οι τιμές - αν εξαιρέσουμε τον εξοπλισμό , ο οποίος δεν κοστίζει όσο κόστιζε όταν άρχισε να λειτουργεί η παραπάνω υπηρεσία - δεν είναι απαγορευτικές . Κάνοντας "κλικ" στον παρακάτω σύνδεσμο θα τις δείτε αναλυτικά . 

Τοοway: Δορυφορικό Internet 10Mbps . http://www.tooway.com.gr/

Για το ίδιο θέμα πριν από λίγο καιρό είχε κάνει αναφορά και ο διαχειριστής του paxtouri-news.

Πριν από δύο περίπου χρόνια, η Skylogic, θυγατρική της Eutelsat, παρουσίασε για πρώτη φορά στην Ελλάδα την υπηρεσία Tooway  δίνοντας την ευκαιρία στους Έλληνες καταναλωτές να αποκτήσουν δορυφορικό ευρυζωνικό Internet σε οποιοδήποτε σημείο της χώρας. Το 2011, η εταιρεία επανέρχεται με την αναβάθμιση της υπηρεσίας, αξιοποιώντας πλέον την ισχύ της δορυφορικής πλατφόρμας του KA-SAT της Eutelsat του πρώτου στην Ευρώπη που υποστηρίζει υψηλό ρυθμό μετάδοσης δεδομένων (High-Throughput Satellite - HTS).Η υπηρεσία Tooway είναι μια λύση αμφίδρομης δορυφορικής επικοινωνίας που καλύπτει οποιοδήποτε σημείο βρίσκεται μέσα στο ίχνος ακτινοβολίας του δορυφόρου KA-SAT, ο οποίος καλύπτει την Ευρώπη και τη λεκάνη της Μεσογείου. Αρχικά, η Skylogic προσφέρει την υπηρεσία σε τέσσερα τυποποιημένα πακέτα χρήσης, με διαφορετικούς συνδυασμούς ταχύτητας και όγκου δεδομένων, ώστε να ικανοποιούνται οι ανάγκες χρηστών με διαφορετικό προφίλ, από τον περιστασιακό χρήστη του Internet μέχρι τον επαγγελματία που εργάζεται συστηματικά από το σπίτι.

Tα πακέτα αυτά είναι:
Εκτός του ευρυζωνικού Internet, διαθέσιμες είναι και οι υπηρεσίες VoIP και η δορυφορική τηλεόραση υψηλής ευκρίνειας, ανάλογα με τα πακέτα συνδρομής που προτείνει ο κάθε πάροχος της υπηρεσίας. Με την προσθήκη ενός LNB για τη ζώνη Ku, το Tooway μπορεί να κατεβάζει ψηφιακό τηλεοπτικό σήμα και κανάλια υψηλής ανάλυσης από τους δορυφόρους Hot Bird της Eutelsat, αλλά και από δορυφόρους άλλων τροχιακών θέσεων.
Δορυφορικές επενδύσεις-κάλυψη .
Το συνολικό κόστος της επένδυσης της δορυφορικής πλατφόρμας του KA-SAT ανέρχεται στα €350 εκατ., εκ των οποίων τα €7,5 εκατ. αφορούν σε επένδυση στην Ελλάδα. Από τις 82 ενεργές δέσμες εκπομπής, ο ΚΑ-SAT θα χρησιμοποιεί στην Ελλάδα τις επτά. Κάθε μία δέσμη μπορεί να εξυπηρετήσει μέχρι και 25.000 πελάτες και συνολικά οι δέσμες μπορούν να εξυπηρετήσουν μέχρι και 150.000 πελάτες.
Στόχος της εταιρείας στην Ελλάδα είναι να κάνει break-even της επένδυσης μέσα σε μια διετία, ένας στόχος που, αν μη τι άλλο, φαντάζει ιδιαίτερα αισιόδοξος, ιδιαίτερα αν αναλογιστούμε ότι μέσα στους προηγούμενους 18 μήνες –παρότι όπως ισχυρίζονται τα στελέχη της εταιρείας η υπηρεσία βρισκόταν σε στάδιο “ανίχνευσης” της αγοράς- κατάφερε να προσελκύσει περίπου 500 συνδρομητές…
Τιμές-διαθεσιμότητα .
Ο εξοπλισμός που χρειάζεται ένας καταναλωτής για την Tooway αποτελείται από ένα δορυφορικό πιάτο διαμέτρου 77 cm και ένα μόντεμ το οποίο συνδέεται σε PC ή Mac μέσω Ethernet. Για τη λειτουργία του Tooway δεν είναι απαραίτητο να υπάρχει σύνδεση τηλεφώνου ή καλωδιακής τηλεόρασης, καθώς όλα τα δεδομένα στέλνονται και λαμβάνονται μέσω δορυφόρου.
Eκτός της αναβάθμισης της υπηρεσίας, αλλαγές υπάρχουν και στο κανάλι των διανομέων. Συγκεκριμένα, παραμένει η εταιρεία Εικόνα & Ήχος Τηλεπικοινωνίες ΑΕ, αλλά τη θέση της hellasonline–που διέθετε και θα συνεχίσει να διαθέτει μέχρι το 2015, όσο δηλαδή λειτουργεί ο προηγούμενος δορυφόρος, την προηγούμενη υπηρεσία στους υφιστάμενους συνδρομητές- παίρνει η Forthnet.
Όσον τώρα αφορά στην τιμολογιακή πολιτική, η εταιρεία –παρά το γεγονός ότι ανακοίνωσε επίσημα την έναρξη της εμπορικής διάθεσης της υπηρεσίας- δεν ανακοίνωσε τιμές, σημειώνοντας ότι αυτές θα καθορίζονται από την εμπορική πολιτική του διανομέα, που έχει τη δυνατότητα να διαμορφώσει το τελικό πακέτο συνδυάζοντας και άλλες υπηρεσίες. Πάντως, ενδεικτικά αναφέρθηκε ότι για το πρώτο πακέτο των 6Mbpsdownloadκαι 1Μbpsupload–και μόνο για την παροχή ευρυζωνικού Internet, το κόστος θα είναι περίπου 1 ευρώ την ημέρα, που κατά την άποψή μας δεν μπορεί να θεωρηθεί ανταγωνιστικό. Επίσης, δεν αναφέρθηκε το κόστος εξοπλισμού, καθώς και του τέλους ενεργοποίησης της υπηρεσίας…
Να σημειώσουμε δε ότι η υπηρεσία Τοοwayδιαθέτει το μηχανισμό “VolumeAllowance”, ή, επί το ελληνικότερο, ογκοχρέωσης, που σημαίνει ότι όσοι κάνουν συστηματική κατάχρηση του δικτύου υπόκεινται σε περιορισμό ταχύτητας εάν υπερβούν κάποιο συγκεκριμένο όριο όγκου δεδομένων. Το όριο αυτό είναι 4GB/μήνα για το πακέτο tooway 6, 8GB/μήνα για το tooway 8, 13GB/μήνα για το tooway 10 και 25GB/μήνα για το tooway 10+.
 Όπως είχαμε σημειώσει και στην προηγούμενη αναφορά μας για την υπηρεσία Tooway, πλέον των τιμών που δε φαντάζουν ιδιαίτερα ανταγωνιστικές, θεωρούμε ότι η ογκοχρέωση θα αποτελέσει ανασταλτικό παράγοντα επιτυχίας της υπηρεσίας ειδικά στις αστικές περιοχές όπου ο καταναλωτής έχει συνηθίσει σε απεριόριστη διακίνηση δεδομένων μέσω των δικτύων των τηλεπικοινωνιακών παρόχων.

Τετάρτη 4 Ιανουαρίου 2012

Με καταιγίδες και τσουχτερό κρύο τα Θεοφάνεια .

 
Με βροχές, καταιγίδες, αλλά και τσουχτερό κρύο θα εορτάσει όλη η Ελλάδα τα Θεοφάνεια, καθώς ο καιρός επιδεινώνεται από αύριο με την κακοκαιρία να αναμένεται να διαρκέσει και όλο το Σαββατοκύριακο.
Την Παρασκευή ημέρα των Θεοφανείων προβλέπεται επιδείνωση του καιρού αρχικά στην βορειοδυτική Ελλάδα, και βαθμιαία στις υπόλοιπες περιοχές με κύρια χαρακτηριστικά, τις ισχυρές βροχές και τις καταιγίδες με τους θυελλώδεις ανέμους.

Καινούργιος χρόνος - καινούργιες υποσχέσεις .

Εν αναμονή της μελέτης για τη γέφυρα Γκολφαρίου . 

Οι εργασίες αποκατάστασης δεν αναμένεται να ξεκινήσουν νωρίτερα από το καλοκαίρι .
Εν αναμονή της εκπόνησης της μελέτης για τη γέφυρα Γκολφαρίου στον Αχελώο βρίσκονται οι κάτοικοι του Μυροφύλλου οι οποίοι αναμένουν πρωτοβουλίες για την προώθηση του αναγκαίου για την οδική σύνδεση, έργου.
Ως γνωστόν, ήδη υπάρχει η έγκριση της προκηρύξεως και των λοιπών συμβατικών τευχών για την ανάθεση της μελέτης: «ΜΕΛΕΤΗ ΓΕΦΥΡΑΣ ΓΚΟΛΦΑΡΙΟΥ ΕΠΙ ΤΟΥ ΑΧΕΛΩΟΥ ΠΟΤΑΜΟΥ» από την Περιφέρεια Θεσσαλίας.
Πρόκειται για τη γνωστή υπόθεση με τη γέφυρα Γκολφαρίου η οποία εξυπηρετούσε την κυκλοφορία οχημάτων προς και από το Μυρόφυλλο και η οποία παρασύρθηκε πέρυσι από τα ορμητικά νερά του Αχελώου.
Ο πρόεδρος της Τοπικής Κοινότητες κ. Ράπτης χαιρέτισε μιλώντας στην ΕΡΕΥΝΑ τη συγκεκριμένη απόφαση της Περιφέρειας Θεσσαλίας υπογραμμίζοντας όμως, ότι «αν οι διαδικασίες είχαν προωθηθεί νωρίτερα, όπως ζητούσε ο ίδιος, ίσως θα είχε ήδη αποκατασταθεί η σύνδεση».
Ο ίδιος είχε αποστείλει σειρά υπομνημάτων στα συναρμόδια Υπουργεία τα οποία παρέπεμψαν στην Περιφέρεια για τις αναγκαίες πρωτοβουλίες αποκατάστασης της γέφυρας. Κατά την επιτόπια εξέταση της γέφυρας από μηχανικούς της Περιφέρειας αποκλείστηκε η λύση της αντικατάστασής της με προκατασκευασμένη από σίδερο καθότι αυτή δεν θα επέτρεπε την κίνηση λεωφορείων και μεγαλύτερων οχημάτων.
Όπως μας ενημέρωσε ο κ. Ράπτης, προκρίθηκε η λύση της αποκατάστασης της προηγούμενης γέφυρας. Μόνο που αυτή τη φορά τα θυμέλαια των πυλώνων θα είναι βαθύτερα προκειμένου να μην επαναληφθεί η καταστροφή του προηγούμενου χειμώνα.
Τη συγκεκριμένη γέφυρα Γκολφαρίου, στη θέση «Γιαλός», την κατασκεύασε η ΔΕΗ πριν από 15 χρόνια, ως υποχρέωσή της για το υδροηλεκτρικό εργοστάσιο που εγκατέστησε στη Γλύστρα, οπότε θα πρέπει να συμμετάσχει και η ίδια στην αποκατάστασή της. Σε περίπτωση πάντως που δεν υπάρξει συμμετοχή από τη ΔΕΗ, η Περιφέρεια Θεσσαλίας θα εξετάσει το ενδεχόμενο ένταξής της, στο ΕΣΠΑ.
Μόλις ολοκληρωθεί η μελέτη αναμένεται η ανάθεση του έργου το οποίο δεν αναμένεται να ξεκινήσει νωρίτερα από το ερχόμενο καλοκαίρι.
ΕΡΕΥΝΑ .

Τρίτη 3 Ιανουαρίου 2012

Δεν θα αφήσουν τίποτα όρθιο στο νομό Τρικάλων αυτοί . . . . . . . . .

Στον “αέρα” και τα Πυροσβεστικά Κλιμάκια Φαρκαδόνας και Πύλης .
Με αφορμή την επιχειρούμενη κατάργηση Πυροσβεστικών Κλιμακίων Φαρκαδόνας και Πύλης ο βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας Ν.Λέγκας έκανε την ακόλουθη δήλωση :
«Η εντεινόμενη προσπάθεια υποβάθμισης του Νομού Τρικάλων συνεχίζεται ακόμα και τις μέρες των εορτών!
Μετά από το σταμάτημα του Ε65, το κλείσιμο των σχολών και των υπηρεσιών πρωτοβάθμιας υγείας, την κατάργηση Δημόσιων Οικονομικών Υπηρεσιών (Δ.Ο.Υ.), «ποδαρικό» για το 2012 κάνει η επιχειρούμενη κατάργηση των Πυροσβεστικών Κλιμακίων Φαρκαδόνας και Πύλης. Επιβεβαιώνοντας, δυστυχώς, τις ανησυχίες που είχα εκφράσει κατά το πρόσφατο παρελθόν, σε δύο κοινοβουλευτικές παρεμβάσεις με τη διαδικασία της αναφοράς. 
Το αρμόδιο Υπουργείο, επικαλούμενο για ακόμα μια φορά, και στον κρίσιμο τομέα της πυρασφάλειας, τη δημοσιονομική πειθαρχία, προχωρά σε μια υποτιθέμενη αναδιάρθρωση που είναι βέβαιο, όπως και οι υπόλοιπες, ότι θα επιφέρει αναντίστοιχα, ίσως και μηδενικά αποτελέσματα.
Επικαλούμενο μάλιστα μελέτες «επί χάρτου», «εν κρυπτώ και χωρίς τη στοιχειώδη διαβούλευση», επανασχεδιάζει ένα νέο Πυροσβεστικό χάρτη με βασικό κριτήριο την εξοικονόμηση πόρων.
Αγνοεί ωστόσο τις ιδιαίτερες συνθήκες που επέβαλαν την ίδρυση και λειτουργία αυτών των Κλιμακίων, τα οποία, μετά το νέο αυτοδιοικητικό χάρτη που προέκυψε, καλύπτουν περιοχές χιλιάδων στρεμμάτων, με εκατοντάδες κτηνοτροφικές μονάδες, εκ των οποίων πολλά είναι δασικά.
Αγνοεί επίσης ότι στις καλυπτόμενες από τα εν λόγω Κλιμάκια περιοχές, εκτός από τις συχνές πυρκαγιές, παρατηρούνται έντονα πλημμυρικά φαινόμενα, αλλά και πολλά τροχαία δυστυχήματα, εξαιτίας της επικινδυνότητας των οδικών αξόνων.
Αγνοεί ακόμη και τις προσπάθειες των τοπικών φορέων, οι οποίοι, αναγνωρίζοντας την αναγκαιότητα ύπαρξης αυτών των Κλιμακίων, παραχωρούν αδαπάνως στο Πυροσβεστικό Σώμα, τη στέγη, τα κτίρια και τον περιβάλλοντα χώρο για την εύρυθμη λειτουργία αυτών των Κλιμακίων.
Καλώ, για μια ακόμα φορά, το αρμόδιο Υπουργείο να δώσει άμεσα εξηγήσεις και να ανακοινώσει τι μέλλει γενέσθαι αναφορικά με τη λειτουργία των Πυροσβεστικών Κλιμακίων Φαρκαδόνας και Πύλης. Εγκαταλείποντας την τακτική των επιλεκτικών κυβερνητικών παρεμβάσεων εις βάρος του Νομού Τρικάλων, όπως συνέβη και με άλλες κρίσιμες για τον πολίτη υπηρεσίες. Τα δημοσιονομικά κριτήρια δεν μπορεί να εφαρμόζονται και να ισχύουν μόνο για το Νομό Τρικάλων.
Τέλος, και μέσω νέας σχετικής κοινοβουλευτικής παρέμβασης, είμαι υποχρεωμένος να ζητήσω όλα εκείνα τα αναλυτικά στοιχεία βάσει των οποίων πραγματοποιούνται αυτοί οι σχεδιασμοί. Ειδικότερα το δημοσιονομικό όφελος και πως αυτό θα προκύψει, τα κριτήρια που εφαρμόστηκαν σε όλη την Επικράτεια, τον τρόπο με τον οποίο θα διασφαλιστεί η κάλυψη των ιδιαίτερων χαρακτηριστικών της κάθε περιοχής και το κόστος από την υποκατάσταση του περιφερειακού χαρακτήρα του Πυροσβεστικού Σώματος.

Αφιερωμένο στις Επιστήμες το 8ο Φεστιβάλ Θεσσαλών Ευρώπης .

Η Ομοσπονδία Θεσσαλικών Συλλόγων Γερμανίας και άλλων κρατών Ευρώπης «ΒΑΣΙΛΗΣ ΤΣΙΤΣΑΝΗΣ» α.Σ. και ο Σύλλογος Θεσσαλών Ντύσσελντορφ «Η ΘΕΣΣΑΛΙΑ» .
Η Ομοσπονδία Θεσσαλικών Συλλόγων Γερμανίας και άλλων κρατών Ευρώπης «ΒΑΣΙΛΗΣ ΤΣΙΤΣΑΝΗΣ» α.Σ. και ο Σύλλογος Θεσσαλών Ντύσσελντορφ «Η ΘΕΣΣΑΛΙΑ» με τη συμμετοχή των Συλλόγων-Μελών (Μονάχου, Βισμπάντεν, Ελβετία, Νυρεμβέργη, Σβάινφουρτ, Βερολίνο, Γκύτερσλο, Μπίλεφελντ και Κολωνία) διοργανώνουν το 8ο Φεστιβάλ Θεσσαλών Ευρώπης στο Ντίσελντορφ το Σάββατο 31 Μαρτίου 2012.Πρόκειται για την επόμενη μεγάλη εκδήλωση της Ομοσπονδίας Θεσσαλικών Συλλόγων Ευρώπης που οι Θεσσαλοί θα εορτάσουν όλοι μαζί ένα τρικούβερτο παραδοσιακό Θεσσαλικό γλέντι.
Το πολιτιστικό γεγονός θα αρχίσει το Σάββατο 31 Μαρτίου 2012 με μια ειδική εορταστική εκδήλωση, όπου θα γίνει ειδικό αφιέρωμα στις επιστήμες. Το 8ο Φεστιβάλ Θεσσαλών Ευρώπης είναι αφιερωμένο στις Μαθηματικές διακρίσεις και επιτυχίες μαθητών του τόπου μας (Θεσσαλία). Θα βραβευτούν από κάθε Παράρτημα Θεσσαλικού Νομού της Ελληνικής Μαθηματικής Εταιρείας (ΕΜΕ) 3 μαθητές.
Το πρόγραμμα θα συνεχίσει με το εορταστικό μέρος όπου οι Σύλλογοι-Μέλη της Ομοσπονδίας θα παρουσιάσουν με τα χορευτικά τους παραδοσιακούς θεσσαλικούς χορούς και όχι μόνο. Στόχος του 8ου Φεστιβάλ Θεσσαλών είναι α) η σύσφιξη σχέσεων μεταξύ των Ομογενών και της Περιφέρειας Θεσσαλίας, ιδιαίτερα η γνωριμία θεσσαλικής νεολαίας Ευρώπης, β) η ενημέρωση για την ανάπτυξη, το μέλλον της ιδιαίτερης πατρίδας μας Θεσσαλίας, γ) οι τρόποι συνεργασίας των Θεσσαλών Ομογενών με την Περιφέρεια Θεσσαλίας και δ) ένα πλούσιο πολιτιστικό πρόγραμμα.
Το αναλυτικό πολιτιστικό πρόγραμμα θα ανακοινωθεί στο διαδίκτυο
http://www.tsitsanis.de/

Κυριακή 1 Ιανουαρίου 2012

Κομβικό σημείο επαφής συστήνεται στο Δήμο Πύλης .

Στο πλαίσιο εφαρμογής κοινοτικής οδηγίας για την καταγραφή διοικητικών ορίων, δημόσια δίκτυα κλπ .

Στη σύσταση Κομβικών Σημείων Επαφής (ΚΟ.Σ.Ε.) προχωρά ο Δήμος Πύλης, εφαρμόζοντας σχετική νομοθεσία η οποία ψηφίστηκε κατόπιν κοινοτικής οδηγίας.
Η συγκεκριμένη οδηγία της Ε.Ε. Inspire έχει στόχο την κοινοχρησία γεωχωρικών δεδομένων (π.χ. διοικητικά όρια, δημόσια δίκτυα, θέσεις δημοσίων κτιρίων) μεταξύ Δημόσιων Αρχών στην Ε.Ε. με ενιαίο τεχνικό και θεσμικό τρόπο.
Σκοπός του Νόμου είναι η εξασφάλιση της ισότιμης πρόσβασης στα γεωχωρικά δεδομένα και υπηρεσίες για όλους τους πολίτες και τη Δημόσια Διοίκηση, η προστασία του περιβάλλοντος, η εξοικονόμηση πόρων και η ενθάρρυνση των επενδυτικών πρωτοβουλιών.
Στόχος είναι η οργάνωση ενιαίων πρακτικών διαχείρισης, διάθεσης και κοινοχρηστίας γεωχωρικών δεδομένων και υπηρεσιών.
Βασική αρχή που πρέπει να ακολουθεί κάθε δημόσια αρχή, είναι πως πλέον απαγορεύεται η προμήθεια γεωχωρικών δεδομένων που είναι ήδη διαθέσιμα από άλλη δημόσια αρχή. Επιπλέον, όταν μία δημόσια αρχή προμηθεύεται γεωχωρικά δεδομένα, θα πρέπει να εξασφαλίσει την προμήθειά τους με άδεια χρήσης.
Τα ΚΟ.Σ.Ε. έχουν συντονιστικό ρόλο και είναι εντεταλμένα για την καταγραφή, καθώς και τη διασφάλιση των απαιτήσεων του παρόντος νόμου για την προμήθεια, τήρηση και επικαιροποίηση όλων των γεωχωρικών δεδομένων και υπηρεσιών των δημοσίων αρχών που εκπροσωπούν.
Ειδικότερα το έργο των ΚΟ.Σ.Ε. Πύλης θα περιλαμβάνει:
1. Τη διαρκή και συστηματική καταγραφή υπό μορφή καταλόγου, μεταξύ άλλων :
- των μεταδεδομένων, συνόλων γεωχωρικών δεδομένων και γεωχωρικών υπηρεσιών των δημοσίων αρχών που εκπροσωπεί
- των αναλογικών γεωχωρικών δεδομένων των δημοσίων αρχών που εκπροσωπεί
- των δεδομένων που περιλαμβάνουν εμμέσως γεωχωρική πληροφορία (π.χ. διευθύνσεις)
- του πλήθους, κόστους και είδους των αδειών χρήσης λογισμικών συστημάτων γεωγραφικών πληροφοριών, διαχείρισης γεωχωρικών δεδομένων και διάχυσης γεωχωρικών δεδομένων στο Διαδίκτυο
- του πλήθους, κόστους, είδους και όρων διάθεσης των γεωχωρικών δεδομένων και υπηρεσιών προς άλλες δημόσιες αρχές και τρίτους,
Η επεξεργασία, ο έλεγχος συμπλήρωσης υποχρεωτικών πεδίων και η αποστολή καταλόγου του Δήμου Πύλης στην κεντρική υπηρεσία που φέρει τον τίτλο ΟΚΧΕ, θα γίνει μέχρι τις 29 Φεβρουαρίου του 2012. Ο Δήμος για την καλύτερη συνεργασία με τους ενδιαφερόμενους δημοσιοποιεί το e-mail του ΚΟ.Σ.Ε. του Δήμου Πύλης που είναι: kose.pilis@gmail.com

ΕΡΕΥΝΑ . 

Και άλλα "σχέδια" για τον Εθνικό Δρόμο Τρικάλων - Άρτας .

Θετικές οι εξελίξεις για το έργο του Εσωτερικού Δακτυλίου Τρικάλων – Αγίας Μονής – Καρδίτσης – Δέλτα Λαρίσης .

Νέο χρονοδιάγραμμα τίθεται για την ολοκλήρωση των εργασιών και των παρεμβάσεων που απαιτούνται για τον Εσωτερικό Δακτύλιο Τρικάλων – Αγίας Μονής – Καρδίτσης – Δέλτα Λαρίσης, έργο ου θα συμβάλει στην αποσυμφόρηση του κυκλοφοριακού φόρτου ενός της πόλης των Τρικάλων, ενώ είναι απαραίτητο και για την αποφυγή ατυχημάτων εντός κατοικημένων περιοχών.
Βάσει της ενημέρωσης που έκανε χθες το μεσημέρι προς τους τοπικούς δημοσιογράφους ο αρμόδιος επί θεμάτων Υποδομών αντιδήμαρχος Τρικκαίων Απόστολος Κολότσιος, υπάρχει η σύμφωνη γνώμη της Περιφέρειας Θεσσαλίας σε ότι αφορά το νέο χρονοδιάγραμμα εκτέλεσης που παραπάνω έργου. Έτσι ο Δήμος Τρικκαίων πλέον θα προχωρήσει στην υποβολή νέου και παράλληλα θεωρημένου χρονοδιαγράμματος του υποέργου μέχρι την 31η Δεκεμβρίου του 2012, καθώς μέχρι τότε παρατείνεται η προθεσμία περαίωσης του εν λόγω έργου.
Ευχάριστα νέα .Αν μη τι άλλο η παραπάνω εξέλιξη είναι ευχάριστη για το Δήμο Τρικκαίων, σύμφωνα με τον κ. Κολότσιο μιας και "και όσον αφορά τη διαδικασία των απαλλοτριώσεων αλλά και όσον αφορά την εκτέλεση του έργου γενικότερα έλειπαν στοιχεία τεχνικά, όπως η γέφυρα που γίνεται η στατική και υδραυλική μελέτη. Αυτές οσονούπω ολοκληρώνονται και θα προχωρήσουμε στην ολοκλήρωση του έργου το οποίο είναι καθηλωμένο. Αυτό χρηματοδοτούνταν από το 3ο Κοινοτικό Πλαίσιο Στήριξης, πριν από το 2007, πριν ξεκινήσει το ΕΣΠΑ, ενώ κινδύνευε μέχρι και σήμερα θα έλεγα με απένταξη, από όλη τη χρηματοδότηση, γι' αυτό και τονίζω ότι είναι ευχάριστο το αποτέλεσμα που έχουμε. Έτσι όχι μόνο δεν απεντάσσεται αλλά θα συνεχίσει η χρηματοδότησή του, απλώς τίθεται παράταση προθεσμίας περαίωσης μέχρι 31/12/12" ανέφερε.
Ο Δακτύλιος .Αξίζει εδώ να επισημανθεί ότι ο Εσωτερικός Δακτύλιος εφόσον ολοκληρωθεί διασταυρώνεται με την Ε.Ο. Τρικάλων-Πύλης (στα πρώην ψυγεία ΑΓΡΕΞ) και στη συνέχεια ακολουθώντας ανατολική πορεία καταλήγει μέσω οικοδομικών τετραγώνων του σχεδίου πόλεως στην Ε.Ο. Τρικάλων-Καρδίτσας, ενώ ολοκληρώνεται τέμνοντας την οδό Τρικάλων-Λαρίσης στο ύψος του Δέλτα Λαρίσης.
Επισημαίνεται δε ότι σε όλο το μήκος της οδού η οποία θα είναι συνολικού μήκους 1.659 μέτρων θα κατασκευασθούν δύο λωρίδες κυκλοφορίας πλάτους 6,75 μέτρων η καθεμία, πεζοδρόμιο σε κάθε πλευρά του δρόμου πλάτους 6 μέτρων.
Πρωινός Λόγος Τρικάλων .