Πέμπτη 21 Απριλίου 2011

Τώρα στην γιορτινή έξοδο , ΠΡΟΣΟΧΗ στους δρόμους .

Οι παγίδες του οδικού δικτύου . Ο «φόρος αίματος» που πληρώνει η Ελλάδα κάθε χρόνο, κατά τις εξόδους των εκδρομέων από το κλεινόν άστυ για τις ημέρες των γιορτών είναι μεγάλος.

Οι παγίδες του οδικού δικτύου
Τα προβλήματα του ελληνικού οδικού δικτύου είναι γνωστά και οι οδηγοί πρέπει να έχουν την προσοχή τους τεταμένη, προκειμένου να αποφεύγονται τα ατυχήματα και να μην χάνονται ανθρώπινες ζωές στην άσφαλτο.
Η εταιρεία «Συγκοινωνιακές Λύσεις», το Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας «Πάνος Μυλωνάς» και η ΕΛΠΑ, έχουν διενεργήσει έρευνα, επισημαίνοντας τα πιο επικίνδυνα σημεία των εθνικών οδών της Ελλάδας. Η μελέτη δίνει έμφαση στα τμήματα του δρόμου, όπου τα τροχαία συμβάντα, με σοβαρούς τραυματισμούς και θανατηφόρα, είναι συνήθη φαινόμενα και είναι δυνατό να αποφευχθούν με βελτιώσεις της υποδομής και του εξοπλισμού.
Η υπερβολική ταχύτητα, η απόσπαση προσοχής κατά την οδήγηση, η οδήγηση σε κατάσταση μέθης, παραβίαση σηματοδότη και προτεραιότητας γενικώς αποτελούν τις βασικότερες αιτίες πρόκλησης θανατηφόρων τροχαίων συμβάντων, σύμφωνα με τα στοιχεία.
O χάρτης χωρίζει τις περιοχές επικινδυνότητας σε πέντε κατηγορίες, ανάλογα με το ποσοστό των θανατηφόρων ατυχημάτων ανά οχηματοχιλιόμετρο (δηλαδή ανά συγκεκριμένο αριθμό οχημάτων που διέρχονται από συγκεκριμένη διαδρομή) σε αυτούς τους οδικούς άξονες.
Οι πιο «επικίνδυνες» οδοί είναι οι άξονες Κορίνθου - Πύργου, η Ιωνία οδός (Αντίρριο - Ιωάννινα), ο βόρειος οδικός άξονας της Κρήτης, ο άξονας Κοζάνη - Φλώρινα αλλά και ο Λαμία - Καρδίτσα - Γρεβενά. Πρόκειται για το δρόμο, ένα μέρος του οποίου διέρχεται από το νομό Τρικάλων( Τρίκαλα - Καλαμπάκα – Παναγία) για να συναντήσει την Εγνατία Οδό. Ένας οδικός άξονας που βρίσκεται στο κόκκινο εδώ και πολλά χρόνια και μπορεί να εκσυγχρονιστεί μόνο μέσω της κατασκευής του Ε65, που επίσης καρκινοβατεί. .
e-enimerosi.

Δεν υπάρχουν σχόλια: