Πέμπτη 4 Φεβρουαρίου 2010

Δημοσίευση διαμαρτυρίας . . . . . .

Σας παρακαλώ να δημοσιεύσετε την παρακάτω διαμαρτυρία μου για τα όσα έγραψε ο "Τρυποφράκτης" στη στήλη του στην εφημερίδα "Η ΦΩΝΗ ΤΗΣ ΟΡΕΙΝΗΣ ΠΑΤΡΙΔΑΣ".
Με μεγάλη έκπληξη διάβασα τα όσα έγραψε ο "Τρυποφράκτης" στη στήλη που έχει στην εφημερίδα "Η ΦΩΝΗ ΤΗΣ ΟΡΕΙΝΗΣ ΠΑΤΡΙΔΑΣ".
Πριν εξηγήσω το λόγο της έκπληξης μου, σας παραθέτω το απόσπασμα, για όσους δεν το έχουν διαβάσει :
«Νέο blog για το Παχτούρι το http://paxtouri-news.blogspot.com/
... οι ανώνυμοι ξανάρχονται!...
και ο κακός λύκος με τα άπλυτα στη φόρα!...
ε ρε γέλιο που θα πέσει!»
{Φύλλο 40 (09-10-11/2009) // Σελίδα 19}
Καλά και ωραία αυτά που γράφει ο "Τρυποφράκτης", αλλά σαν αναγνώστης έχουν το δικαίωμα της κριτικής. Έχω όμως και το δικαίωμα της απάντησης, καθώς αναφέρεται στο blog που εγώ είμαι διαχειριστής . Θα ήθελα να θέσω τις απορίες μου οι οποίες είναι :
Μιλάς αγαπητέ μου "Τρυποφράκτη" για ανωνυμία και πιο συγκεκριμένα για τους ανώνυμους που ξανάρχονται. Εσύ είσαι επώνυμος που χρησιμοποιείς τη στήλη μιας εφημερίδας η οποία δεν είναι δωρεάν, αλλά με ετήσια συνδρομή 12¤, για να γράφεις ότι σου κατεβαίνει;Ποιος θα γελάσει και γιατί; Γιατί το Παχτούρι έχει ένα δικό του ιστολόγιο; Αμα σ' ενοχλεί αυτό, φτιάξε ένα και για το δικό σου χωριό . Αντί να πεις ένα μπράβο για την καινούρια προσπάθεια που ξεκίνησε να υπάρχει ενημέρωση για τα νέα του Παχτουρίου άρχισες την κριτική; Και να φανταστείς ότι αυτή είναι η 1η ανάρτηση που κάνω. Φαντάζομαι τι θα γίνει με την επόμενη που θα είναι για την εκδήλωση του ΕΚΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΠΑΧΤΟΥΡΙΩΤΩΝ "Ο Άγιος Νικόλαος" στο Βόλο.

Υ.Γ. 1 : Το παραπάνω θα αποσταλεί προς όλους τους διαχειριστές sites, blogs και τους εκδότες εφημερίδων των ορεινών χωριών μας με σκοπό τη δημοσίευση του για να ενημερωθούν όλοι οι συγχωριανοί μας από τα υπόλοιπα χωριά για τη δυσαρέσκειά μου.
Υ.Γ. 2 : Εγώ θα διατηρήσω την ανωνυμία μου, όπως τη διατηρεί και ο "Τρυποφράκτης".
Υ.Γ. 3 : Δεν αρέσκομαι στη λογοκρισία, αλλά δεν ανέχομαι να προσβάλλομαι ηθικά από τον κάθε έναν.

Παραθέτω και δημοσιεύω την παραπάνω επιστολή παρόλο που είναι ανώνυμη . Θα παρακαλούσα επιστολές , ακόμα και αν είναι διαμαρτυρίας , να είναι επώνυμες .
Πιστεύω ότι οι καλύτερες εξηγήσεις γίνονται πρόσωπο με πρόσωπο .

Δεν υπάρχουν σχόλια: