Δευτέρα 22 Φεβρουαρίου 2010

Και μετά σου λένε είμαστε στο κέντρο . . . . . . . . της Ελλάδας ! ! ! !

Οδικά απομονωμένος ο νομός από τις όμορες περιοχές!


Η έρευνα της εφημερίδας ΕΡΕΥΝΑ δείχνει σήμερα πως στην Τρικάλων –Λάρισας δύσκολα θα μπει εργολάβος πριν το καλοκαίρι του 2011, η επιβίωση του δρόμου Τρίκαλα-Γρεβενά εξαρτάται από τα Τέμπη, η σύνδεση με την Καρδίτσα γίνεται μέσω ενός… αγροτικού δρόμου ενώ η σήραγγα της Γκρόπας φρενάρει την επικοινωνία με τον νομό Άρτας – Ποιοι θα αναλάβουν τις ευθύνες τους;
Ενώ ήδη διανύουμε το δέκατο χρόνο στον 21ο αιώνα, ο νομός μας βιώνει μια ιδιότυπη οδική απομόνωση με τους όμορους νομούς του, παραπέμποντας σε άλλες εποχές, όταν το ελληνικό κράτος έκανε τα πρώτα βήματα συγκρότησης και οργάνωσης. Οι ευθύνες είναι πολλές και προς κάθε κατεύθυνση για αυτή την τραγική εικόνα της οδικής περιθωριοποίησης όταν η περιοχή μας βρίσκεται στο κέντρο της χώρας και αποτελεί συγκοινωνιακό κόμβο προς τα μεγάλα αστικά κέντρα της χώρας.
Η Ε.Ο. Τρικάλων – Λάρισας, θυμίζει δρόμο που τώρα σχεδιάζεται δημιουργώντας εικόνες τεχνικών πειραματισμών .
Η Τρικάλων – Καρδίτσας είναι περισσότερο αγροτικός δρόμος .
Η Τρικάλων – Άρτας είναι απροσπέλαστη αν δεν λειτουργήσει η σήραγγα της Γκρόπας, ενώ
Η Τρικάλων – Γρεβενών σε λίγους μήνες αν συνεχιστεί το κλείσιμο των Τεμπών, θα πάψει να υφίσταται!

Τρίκαλα-Άρτα .

Εορταστικό θα μπορούσε κανείς να χαρακτηρίσει το κλίμα που επικράτησε κατά την ενημερωτική συνάντηση των εκπροσώπων των Περιφερειών Θεσσαλίας και Ηπείρου, των Νομαρχών Τρικάλων και Άρτας, εκπροσώπων των ΤΕΔΚ των δύο Νομών, Δημάρχων και φορέων, που πραγματοποιήθηκε τον περασμένο Ιούνιο στα όρια των Νομών Τρικάλων και Άρτας με αφορμή την ολοκλήρωση των έργων και την παράδοση σε χρήση του δρόμου που συνδέει πλέον τα Τρίκαλα με την Άρτα. Κατά τη συνάντηση αυτή εξετάσθηκαν και οι προοπτικές που ανοίγονται για τους δύο νομούς και τις δύο Περιφέρειες, καθώς και οι τομείς που θα αποτελέσουν πλέον πεδία ευρύτερης συνεργασίας για ανάπτυξη και πρόοδο. Το συγκεκριμένο έργο, τονίστηκε είναι ένα ακόμη σημαντικό έργο, πολύτιμος μοχλός ανάπτυξης και προόδου σε κρίσιμους για την χώρα και την οικονομία μας τομείς, η άνετη και ασφαλής οδική σύνδεση Τρικάλων-Άρτας που ήταν άπιαστος στόχος και όνειρο πολλών γενεών δύο μεγάλων και πολυπαραγωγικών γεωγραφικών διαμερισμάτων (Θεσσαλία, Ήπειρος) έχει πλέον ολοκληρωθεί και παραδοθεί σε χρήση. Μετά δε και την ολοκλήρωση της σήραγγας της Γκρόπας, περί τα τέλη του 2009, όπως είχε τονιστεί χαρακτηριστικά, η απόσταση και ο χρόνος ταξιδιού περιορίζονται σημαντικά, ενώ ταυτόχρονα καθίσταται ανετότερη και ασφαλέστερη η μετακίνηση από Τρίκαλα προς Άρτα και το αντίθετο. Μόνο που το έργο της σήραγγας της Γκρόπας ακόμα δεν έχει ολοκληρωθεί κάνοντας αδύνατη τη διέλευση οχημάτων κατά τους χειμερινούς μήνες και όχι μόνο.

Του Αποστόλη Ζώη . Εφημερίδα " ΕΡΕΥΝΑ " .

Δεν υπάρχουν σχόλια: