Παρασκευή 24 Φεβρουαρίου 2012

Από εβδομάδα θα είμαι γιατρός στο Νοσοκομείο . Και εκεί να κάτσεις Παύλο .

ΠΑΥΛΟΣ ΣΤΑΣΙΝΟΣ : «Η Βουλή είναι ένα ναρκωτικό, δύσκολα θέλει κάποιος να φύγει από κει» .
«Από εβδομάδα θα είμαι γιατρός στο Νοσοκομείο και κοινή γαρ η τύχη, το μέλλον αόρατον» .
«Το χρονικό ενός προαναγγελθέντος γεγονότος» θα μπορούσε να είναι ο τίτλος της συνέντευξης του κ. Παύλου Στασινού, την οποία ο προσφάτως παραιτηθείς βουλευτής ΠΑΣΟΚ Άρτας παραχώρησε χθες στα τοπικά ΜΜΕ της Άρτας,από το ξενοδοχείο "ΒΥΖΑΝΤΙΝΟΝ". «Ήταν προσωπική επιλογή να παραιτηθώ, πιστεύω ότι ήταν πιο έντιμο και πιο ηθικό» είπε ο κ. Στασινός εξηγώντας γιατί επέλεξε την παραίτηση από το να παραμείνει στη Βουλή και να καταψηφίσει τη νέα δανειακή σύμβαση, δηλώνοντας πως δεν έχει μετανιώσει. Ο κ. Στασινός μίλησε για τα κακώς κείμενα της πολιτικής αλλά και για την εθιστική σχέση μαζί της, λέγοντας ότι «η Βουλή είναι ένα ναρκωτικό, δύσκολα θέλει κάποιος να φύγει από κει». Στη φράση «βλέποντας και κάνοντας» συνοψίζεται η απάντηση που έδωσε όταν ρωτήθηκε για την πορεία που θα ακολουθήσει από δω και μπρος.«Ήμουν και θα συνεχίσω να είμαι ενεργός πολίτης και απ’ τη δουλειά μου και απ’ τις πεποιθήσεις μου και απ’ την πορεία μου στο μέλλον» ανέφερε ο πρώην βουλευτής απαντώντας σε ερωτήσεις των δημοσιογράφων. «Είμαι μέλος του ΠΑΣΟΚ, έχω πολύ καλές σχέσεις με το κόμμα μου και βλέποντας και κάνοντας» είπε. Για το αν θα είναι υποψήφιος με το ΠΑΣΟΚ στις επόμενες βουλευτικές εκλογές απάντησε «απ’ ότι φαντάζομαι όχι». «Από εβδομάδα θα είμαι γιατρός στο Νοσοκομείο και κοινή γαρ η τύχη, το μέλλον αόρατον» .
Τι δουλειά έχεις εσύ μ’ όλους αυτούς Παύλο ;
epirusgate .

Δεν υπάρχουν σχόλια: