Πέμπτη 10 Φεβρουαρίου 2011

Ο Κος Μαγκούφης σαν βουλευτής δεν πληρώνει ΤΕΣΣΕΡΑ ( 4 ) διόδια στο πήγαινε και ΤΕΣΣΕΡΑ ( 4 ) διόδια στο έλα , γι'αυτό είναι ΜΠΡΟΣΤΑΣΗΣ στον πόλεμο .

Μπροστάρης ο Τρικαλινός Χρήστος Μαγκούφης στο να «χτυπηθεί» το Κίνημα «Δεν Πληρώνω» . 

Εν μέσω σφοδρής αντιπαράθεσης για το Κίνημα των πολιτών «Δεν Πληρώνω» ολοκληρώθηκε η συζήτηση και ψήφιση του νομοσχεδίου για τις αστικές συγκοινωνίες στην αρμόδια Επιτροπή της Βουλής.
«Η κυβέρνηση ξέρει να κουνά το δάχτυλο στους πολίτες που, με αξιοπρέπεια, μετέχουν στο Κίνημα `΄Δεν Πληρώνω`` και όχι στα πολιτικά πρόσωπα που βαρύνονται με σκάνδαλα και είναι θωρακισμένα με ατιμωρησία», υποστήριξε ο εισηγητής του ΣΥΡΙΖΑ Δημήτρης Παπαδημούλης.
Από την πλευρά του ο εισηγητής του ΚΚΕ Νίκος Παπακωνσταντίνου σημείωσε πως «ο πρώτος τζαμπατζής είναι το ελληνικό κράτος, που δεν απαντά στην καταστρατήγηση των νόμων που το ίδιο έκανε τόσα χρόνια, υπερχρεώνοντας με τοκογλυφικά επιτόκια τις Συγκοινωνίες. Μόνο το 2009, η επιδότηση του εισιτηρίου ήταν 75 εκ. ευρώ, ενώ οι τόκοι τον ίδιο χρόνο έφτασαν στα 74 εκ. ευρώ».
Την πρωτοβουλία της κυβέρνησης να φέρει τροπολογία που θα αντιμετωπίζει το πρόβλημα με όσους δεν πληρώνουν, επικρότησαν οι βουλευτές του ΠαΣοΚ Κώστας Γείτονας και Χρήστος Μαγκούφης, τονίζοντας ότι «είναι χρέος και υποχρέωση της να προστατεύσει την δημόσια περιουσία».
Αντίθετα, ο βουλευτής του ΠΑΣΟΚ Νάσος Αλευράς υποστήριξε ότι «μια ποινική ρύθμιση δεν θα προσφέρει τίποτα, παρά μόνο γραφειοκρατικό φόρτο στα δικαστήρια. Μπορεί απλούστερα και ευκολότερα, κάθε ένας που παραβαίνει το νόμο να καλείται να πληρώσει το πρόστιμο στην εφορία, όπως κάνει για όλες του τις φορολογικές υποχρεώσεις».
Κλείνοντας την συζήτηση ο κ. Ρέππας υπογράμμισε ότι η κυβέρνηση δεν θέλει να κάνει κινήσεις εντυπωσιασμού, διαβεβαίωσε ότι θα χειριστεί το θέμα όπως πρέπει, «για να υπάρξει και το επιδιωκόμενο αποτέλεσμα» και πρόσθεσε ότι στόχος είναι η τροπολογία να συμπεριληφθεί στο νομοσχέδιο που συζητείται.
Παράλληλα, ρύθμιση την οποία κατέθεσε ο κ. Ρέππας προβλέπει τη διαγραφή των οφειλών του ΟΑΣΑ όχι μόνο προς το δημόσιο, όπως ίσχυε αρχικά, αλλά και προς το ΙΚΑ και τα άλλα Ασφαλιστικά Ταμεία…
Αντιμέτωποι με ποινές φυλάκισης έως και τρεις μήνες θα βρίσκονται στο άμεσο μέλλον, όσοι αρνούνται να πληρώσουν εισιτήριο στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς.
Την Πέμπτη ή την Παρασκευή το υπουργείο Υποδομών καταθέτει τροπολογία στο νομοσχέδιο για τις αστικές συγκοινωνίες, με βάση την οποία καθιερώνεται ως πράξη πλημμεληματικού χαρακτήρα η άρνηση πληρωμής εισιτηρίου στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς.
Οι παραβάτες που θα εντοπίζονται, θα καλούνται να πληρώσουν το διοικητικό πρόστιμο που προβλέπεται ήδη κι αν αρνηθούν, θα διώκονται ποινικά για πλημμέλημα, που επισύρει ποινές μέχρι και τρεις μήνες φυλάκισης.
Η ίδια τροπολογία θα καθιερώνει ως παράβαση του ΚΟΚ και την άρνηση πληρωμής διοδίων.
Εν τω μεταξύ, πολιτική και φρονηματική χαρακτήρισαν τη δίωξή τους τα μέλη του κινήματος «Δεν πληρώνω» σε συνέντευξη Τύπου που παραχώρησαν ως εκπρόσωποι φορέων και κατοίκων της βορειοανατολικής Αττικής που συμμετέχουν στο Πανελλαδικό Συντονιστικό όργανο του κινήματος για το ζήτημα των διοδίων.
Ειδικότερα, ο Κώστας Παπαδάκης, νομικός σύμβουλος της Συντονιστικής Επιτροπής Φορέων και Κατοίκων ΒΑ Αττικής, έκανε λόγο για «κλασική περίπτωση δίωξης πολιτικού λόγου».
«Γίνεται μια προσπάθεια για ποινικοποίηση του αγώνα των κατοίκων χωρίς κανένα ατομικό ενοχοποιητικό στοιχείο», ανέφερε χαρακτηριστικά.
Trikalanews.

Δεν υπάρχουν σχόλια: