Πέμπτη 10 Μαρτίου 2011

Φάγανε τα λεφτά , κόψανε και την γραμμή . . . . . .

Στην «λίστα» και η γραμμή Παλαιοφάρσαλος-Καλαμπάκα .

Ζητάει επιστροφή χρημάτων η Ε.Ε. για έργα εκσυγχρονισμού του ΟΣΕ .
Δεκάδες εκατομμύρια ευρώ για να εκσυγχρονίσει τις υποδομές του, δαπάνησε ο ΟΣΕ, αλλά δεν τις χρησιμοποιεί και αυτές οι υποδομές, θεωρούνται από την Ε.Ε. ως «αναξιοποίητες», με αποτέλεσμα να κινδυνεύει η Ελλάδα, να επιστρέψει δεκάδες εκατομμύρια ευρώ στην Ευρωπαϊκή Ένωση, η οποία συνέβαλε στην αποπεράτωση των έργων.
Στην «λίστα» είναι η γραμμή Κορίνθου - Άργους/Ναυπλίου – Ανδρίτσας που ανακατασκευάστηκε από την αρχή με προϋπολογισμό 25 εκ. ευρώ και Ευρωπαϊκή χρηματοδότηση στο 75% του κόστους, για μια γραμμή που όμως ουσιαστικά δεν χρησιμοποιείται λόγω ισχνής δρομολόγησης συρμών.
Επίσης είναι η γραμμή Ανδρίτσα – Καλαμάτα που χρηματοδοτήθηκε με 44 εκ. ευρώ, με το 35% να προέρχεται από την Ευρώπη, η καινούρια γραμμή Φλώρινα - Αμύνταιο/Κοζάνη - ΄Αρνισσα, η οποία επίσης δεν χρησιμοποιείται.
Το συνολικό έργο στοίχισε πάνω από 67 εκ. ευρώ και κινδυνεύει η Ελλάδα να επιστρέψει περισσότερα από 18 εκ. ευρώ στην Ε.Ε.
Το ίδιο συμβαίνει με την καινούρια γραμμή του Έβρου, η οποία ανακατασκευάστηκε και αντί συρμών, πλέον δρομολογούνται λεωφορεία. Για την αναβάθμιση και τη συντήρηση της γραμμής υπολογίζεται ότι έχουν δαπανηθεί έως και 80 εκ. ευρώ, εκ των οποίων η πλειονότητα προέρχεται από Ευρωπαϊκούς πόρους.
Στην «λίστα» και η γραμμή Παλαιοφάρσαλος- Καλαμπάκα που ανακαινίστηκε κόστος 50 εκ. ευρώ με συμμετοχή πόρων της Ε.Ε.
Trikalanews.

Δεν υπάρχουν σχόλια: